Laadstopcontact

Plaats reactie
WFVst5
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 1238
Lid geworden op: 17 jul 2018, 23:57
Locatie: Noord Holland

Vanmorgen voor de derde keer het stopcontact van de Gotour 6 van m'n vrouw vervangen.........Bosch Active Plus Performance oid........zit op een k.t plek, fixatie van de stekker is nauwelijks goed te vinden....wat zijn wij dan verwend met onze stromers :ay

Zij is nu gelukkig zo ver dat zij ook wel aan de stromer wil (25km versie) nu kijken of we een geschikte bike voor haar kunnen vinden die zij ook comfortabel genoeg vindt.
Downwind is allways faster&easyer....but beware of the gybe⛵️💨💨
Gebruikersavatar
Golvas
Veteraan
Veteraan
Berichten: 5096
Lid geworden op: 23 dec 2018, 16:30
Locatie: BE

Probleempje : Stromer maakt geen pedelecs meer ... misschien kan je nog ergens een ST1x pedelec scoren, ik denk dan bijvoorbeeld aan zoiets of zoiets ?

Kinekt, geveerde voorvork, een andere stuurpen en een ander stuur kunnen bijdragen tot het comfort.
Golvas V2.0 🇧🇪 🇺🇦

🚲 S̶t̶r̶o̶m̶e̶r̶ ̶S̶T̶2̶ ̶2̶0̶1̶8̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶S̶p̶o̶r̶t̶ ̶2̶0̶”̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶M̶a̶t̶t̶ ̶B̶l̶a̶c̶k̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶9̶8̶3̶ ̶W̶h̶ (Verkocht)
Gebruikersavatar
Golvas
Veteraan
Veteraan
Berichten: 5096
Lid geworden op: 23 dec 2018, 16:30
Locatie: BE

WFVst5 schreef: 20 dec 2020, 13:52 Zij is nu gelukkig zo ver dat zij ook wel aan de stromer wil (25km versie) nu kijken of we een geschikte bike voor haar kunnen vinden die zij ook comfortabel genoeg vindt.
Al iets gevonden WFVst5 ? ... ik kwam deze nog tegen.
Golvas V2.0 🇧🇪 🇺🇦

🚲 S̶t̶r̶o̶m̶e̶r̶ ̶S̶T̶2̶ ̶2̶0̶1̶8̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶S̶p̶o̶r̶t̶ ̶2̶0̶”̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶M̶a̶t̶t̶ ̶B̶l̶a̶c̶k̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶9̶8̶3̶ ̶W̶h̶ (Verkocht)
WFVst5
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 1238
Lid geworden op: 17 jul 2018, 23:57
Locatie: Noord Holland

Mooie complete fiets, ze wil ook net als nu een lage instap...dus. Ik heb de bedrading op de Flyer nu verlengd en het stopcontact naar boven verhuisd het zit gewoon op een >>>plek als je een fiets koopt let je daar niet zo op tot je het gemak van een stromer laadstekker hebt ervaren....zij nu dus ook heb het in de week liggen.

Tweede punt vorige week op de Flyer, het bedien/display is na drie jaar gebruik (10K) ontladen en door de kou wilde de electronica in de fiets niet meer opstarten.
Normaal moet de batterij het display voeden maar na lange tijd stil staan.......sneeuw.......
Batterij eraf, spanning meten, 0Volt, batterij rechtstreeks op de lader, geeft de indicator vol aan blijkt na wat zoeken en redeneren blijkt dat je via CAN lijn, display, de batterij contacten moet triggeren om spanning op de contacten te krijgen.

Nu zit er wel een USB aansluiting op het display, daar kun je het dus weer mee opladen (wist ik ook niet) ik zeg wel eens tegen buitenlandse machinisten die als ik storingdienst stomme vragen hebben "Readthefuckingmanual" :mrgreen:
Het gaat dus om fiets met zo'n Bosch middenmotor.
Downwind is allways faster&easyer....but beware of the gybe⛵️💨💨
Plaats reactie