Trefecta RDR

Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22816
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Nou, lijkt me duidelijk:

Trefecta.PNG
Trefecta.PNG (129.51 KiB) 1274 keer bekeken
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Gebruikersavatar
Golvas
Veteraan
Veteraan
Berichten: 5096
Lid geworden op: 23 dec 2018, 16:30
Locatie: BE

Stromeur schreef: 10 jun 2021, 22:52 Ik kan me gewoon bijna niet voorstellen dat deze FM (tevens dealer van Stromer, Koga en Gazelle speed pedelecs) glashard tegen me heeft staan liegen...?
Ja dus ... :ai
Golvas V2.0 🇧🇪 🇺🇦

🚲 S̶t̶r̶o̶m̶e̶r̶ ̶S̶T̶2̶ ̶2̶0̶1̶8̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶S̶p̶o̶r̶t̶ ̶2̶0̶”̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶M̶a̶t̶t̶ ̶B̶l̶a̶c̶k̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶9̶8̶3̶ ̶W̶h̶ (Verkocht)
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22816
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Inderdaad. Duidelijk antwoord van Trefecta.
Wel jammer zeg, ik hoop dat het ze toch nog een keer lukt om een legale 45km/u speed pedelec op de markt te brengen.


Tip voor Fietsen van Stenis in Warnsveld:

Toen ik belde heb ik mezelf netjes voorgesteld als eigenaar van dit forum, uitgelegd wat onze vraag was en waarom. Waarom zou je dan willen liegen over a: dat de Trefecta RDR leverbaar is als legale speed pedelec (zowel op jullie website als desgevraagd aan de telefoon) en b: dat jullie Trefacta RDR speed pedelecs op kenteken hebben geleverd aan klanten, terwijl er volgens de officiële gegevens van de RAI Vereniging in de afgelopen 2,5 jaar NUL Trefecta's op kenteken zijn gezet?

En dan zelf beweren dat ons forum "vol onzin" staat?


Zoiets bijt je vroeger of later in de kont en dat is dus bij deze gebeurd.
Ik zou hier geen klant willen zijn ...
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Gebruikersavatar
FreddyH
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 9406
Lid geworden op: 24 jan 2018, 17:46
Locatie: regio Eindhoven
Merk SP: Klever X-Speed α

Stromeur schreef: 12 jun 2021, 13:34 En dan zelf beweren dat ons forum "vol onzin" staat?
Dat is de strategie van iedereen die onzin verkoopt: gewoon claimen dat het allemaal ‘fake news’ is en dat alleen jij te vertrouwen bent. Dat kennen we al van de politiek, nu dus overduidelijk ook van een fietsenmaker. Ik ga daar ook geen klant worden, ben wat allergisch voor dit soort gasten.
🇺🇦
There was never a good war, or a bad peace :bn:
[Benjamin Franklin]
mrstrom

Stromeur schreef: 12 jun 2021, 13:34 Inderdaad. Duidelijk antwoord van Trefecta.
Wel jammer zeg, ik hoop dat het ze toch nog een keer lukt om een legale 45km/u speed pedelec op de markt te brengen.


Tip voor Fietsen van Stenis in Warnsveld:

Toen ik belde heb ik mezelf netjes voorgesteld als eigenaar van dit forum, uitgelegd wat onze vraag was en waarom. Waarom zou je dan willen liegen over a: dat de Trefecta RDR leverbaar is als legale speed pedelec (zowel op jullie website als desgevraagd aan de telefoon) en b: dat jullie Trefacta RDR speed pedelecs op kenteken hebben geleverd aan klanten, terwijl er volgens de officiële gegevens van de RAI Vereniging in de afgelopen 2,5 jaar NUL Trefecta's op kenteken zijn gezet?

En dan zelf beweren dat ons forum "vol onzin" staat?


Zoiets bijt je vroeger of later in de kont en dat is dus bij deze gebeurd.
Ik zou hier geen klant willen zijn ...
Ja die zijn wel een beetje af zo. Wat dom en waarom dan? Dan liegen ze dus ook over andere zaken als je daar een fiets wilt kopen. Je weet het nu...
Plaats reactie