Gazelle Ultimate 380 speed vs ST1

FreddyH
Veteraan | Forum Supporter
Veteraan | Forum Supporter
Netherlands
Merk SP: Bulls Green Mover E45

JeroenC schreef: 30 sep 2021, 10:17 Heeft iemand praktische ervaring met de Gazelle?
We hebben hier enkele leden die een Gazelle No1 heeft (qua motor/riem/bak vergelijkbaar). Verder ken ik niemand die deze fiets heeft. Zie dit draadje, daar kom je de mensen die hem besteld hebben tegen.
Remember compliments you receive. Forget the insults. If you succeed in doing this, tell me how.
(Baz Luhrmann)
JeroenC
Rookie
Rookie

FreddyH schreef: 30 sep 2021, 11:36
JeroenC schreef: 30 sep 2021, 10:17 Heeft iemand praktische ervaring met de Gazelle?
We hebben hier enkele leden die een Gazelle No1 heeft (qua motor/riem/bak vergelijkbaar). Verder ken ik niemand die deze fiets heeft. Zie dit draadje, daar kom je de mensen die hem besteld hebben tegen.
Bedankt. Ik heb daar gekeken en zie en aantal ervaringen.

Nav eerdere reacties ben ik nu tocha an het twijfelen voor een normale e-bike ipv speed pedelec. Mijn route gaat deels door het bos en ook daar mogen officieel geen SP rijden. Voorheen deed ik dit op mijn racefiets met 30km/h gemiddeld maar wil niet meer douchen op het werk. De electrische ondersteuning zou daarbij helpen. Nu accepteren dat 25km/h beetje het maximale is. Hopelijk komt er in de toekomst nog verbetering want op de weg zie ik toch echt niet gebeuren. Combinatie met auto's werkt niet goed (ook niet met brommers). We zullen zien.... Bedankt voor alle hulp
Plaats reactie