Geven ze jou antwoord, dan had het nu hier gestaan en kunnen >35.000 unieke bezoekers per maand het lezen, qua van de daken schreeuwen. Logisch dat ze dat niet doen, doet geen enkele fabrikant. Het is voor jou als consument ook niet relevant. Voor jou moet er gewoon een oplossing komen.
Mooi wel dat er nu wel een oplossing is voor de rinkelschijf.
Hetzelfde geldt trouwens voor het probleem dat de ondersteuning kan uitvallen bij het rijden over een hobbel en het los komen van een C-ringetje in de SA hub waardoor schakelen niet goed meer gaat. Voor beide issues bestaat inmiddels een oplossing en momenteel zijn er twee Aziaten bij Stromer in Nederland aan het werk (eentje van TDCM en eentje van SA) die de Stromer voorraad en de grote dealer-voorraden pro-actief aan het herstellen zijn.
Als je bedenkt hoe allemachtig lang Stromer dit soort issues tot een paar jaar geleden liet voortslepen, dan vind ik dit goed gaan. Het duurt altijd even voordat de omvang van een probleem, de oorzaak en de oplossing boven tafel zijn en nee het hoort überhaupt niet te gebeuren. Maar Stromer pakt hier wel goed door.