Eurobike 2017

Awv
Veteraan
Veteraan
Berichten: 420
Lid geworden op: 03 jul 2017, 09:03

Das neue Ladegerät ist, wen wunderts bei dem Namen, deutlich kompakter als das Standard-Ladegerät.

Damit ist es deutliche besser in Tasche oder Rucksack zu transportieren. Das Laden beispielsweise im Büro, wird dann besser möglich und die jetzt schon enorme Reichweite wird noch größer.

Der Preis: 249€ UVP.
Een witte ST1x:hy: met BF als enige uitspatting. ...oh ja...en een spatlapje :geek: & nep spurcycle, ..&conti top contact winter bandjes, &ali spaakreflectoren, &ultegra 8000R cassette 11-28, 34km enkele reis.
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22831
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Tosca schreef: 16 sep 2017, 09:18 Dat zou trouwens ook een mooie zijn bij de batterij zelf. Nu is het toch een beetje spannend de dure lader en batterij ergens in een berghok te moeten achterlaten om op te laden (omdat deze te veel lawaai maken).

Of lossen jullie dat nog anders op?
Ik laad om die reden mijn Stromer niet op in de fietsenkelder op mijn werk. (Overigens zou de accu zelf dan veilig in mijn fiets zitten, dus alleen de lader ligt dan los. Daar kan ik op zich wel mee leven, maar liever niet.) Omdat mijn collega's last hebben van het fan in de ventilator kan opladen ook niet aan/op mijn bureau. Ik laad de accu nu uit de Stromer op in de kantine, niet ideaal inderdaad omdat het twee hele dure producten zijn, maar ik zal het ermee moeten doen.

Kensington-lock zit niet op de nieuwe lader.
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Plaats reactie