Belgische dealers

Sls

Neen scheelt toch 20 min verder fietsen
Sandman79
Rookie
Rookie
Belgium
Berichten: 9
Lid geworden op: 12 nov 2021, 16:02
Locatie: Genk
Merk SP: Klever X-Speed Pinion
Km-stand: 1248

Ik ben langsgeweest bij Gaethofs in Genk, werd door de ex? zaakvoerder van de winkel ook zonder afspraak goed ontvangen en nam ook voor mij ruim de tijd inclusief een testrit. Ik heb er ook mijn gewone fiets laten onderhouden eerder dit jaar na het pensioen van mijn vorige fietsenmaker.

Toch mijn fiets bij de Wildiers vestiging in Hasselt gekocht, ook daar tot nu toe vlot en meer dan correct behandeld. Gaethofs verdeeld stromer, en ik heb een klever gekozen. :)
Sls

Ik hoor idd ook goede verhalen van Wildiers. Klever stond ook op mijn testritten lijst maar de Stromer testrit voldeed aan al mijn eisen en het oog wilt ook wat. De klevers zijn speciaal maar niet mijn ding, smaken zijn persoonlijk natuurlijk. Maar moest ik een Klever kopen dan zou ik zeker naar jouw dealer gaan gebaseerd op de feedback.
jefh
Rookie
Rookie
Belgium
Berichten: 1
Lid geworden op: 28 nov 2021, 12:26
Locatie: Olen

Kent er iemand een goede betrouwbare Stromerdealer in de omgeving Herentals-Geel?
Dbtk
Pro
Pro
Belgium
Berichten: 46
Lid geworden op: 25 sep 2021, 09:43
Locatie: Limburg
Merk SP: Stromer ST2 belt

Powergrid Geel
ST2 belt drive. Sport. Royal Blue.
Sls

Vond dit toch even het vermelden waard. Gisteren contact opgenomen met Gaethofs Genk om te vragen of er al iets concreet bekend was wanneer mijn Stromer zou geleverd worden. Ik legde hun uit dat mijn ebike tegen verwachting in al verkocht was en dus zonder fiets zat. Zonder aarzeling werd mij een leenfiets aangeboden in afwachting. Ik ben er niet op ingegaan maar vond het wel tof.
Phil
Pro
Pro
Belgium
Berichten: 46
Lid geworden op: 25 dec 2020, 10:45
Locatie: Ingelmunster
Merk SP: ST5 ABS WREN KINEKT

Iemand ervaringen met Bikeworld Heist?
Dirk67
Runner-up
Runner-up
Belgium
Berichten: 13
Lid geworden op: 06 jul 2018, 16:27
Merk SP: Stromer ST1X

jefh schreef: 28 nov 2021, 12:52 Kent er iemand een goede betrouwbare Stromerdealer in de omgeving Herentals-Geel?
Bike-Inn Herentals (ook winkel in Berlaar en Zolder).
ST1X van 11-2018
Gebruikersavatar
Golvas
Veteraan
Veteraan
Berichten: 5096
Lid geworden op: 23 dec 2018, 16:30
Locatie: BE

Free2be schreef: 30 aug 2021, 16:29 Afwachten hoe het nu bevalt bij fietsen Gaethofs in Herk de Stad.
Alles goed verlopen Free2be ?
Golvas V2.0 🇧🇪 🇺🇦

🚲 S̶t̶r̶o̶m̶e̶r̶ ̶S̶T̶2̶ ̶2̶0̶1̶8̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶S̶p̶o̶r̶t̶ ̶2̶0̶”̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶M̶a̶t̶t̶ ̶B̶l̶a̶c̶k̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶9̶8̶3̶ ̶W̶h̶ (Verkocht)
mvln
Rookie
Rookie
Belgium
Berichten: 8
Lid geworden op: 20 jan 2022, 19:19
Locatie: LEEST
Merk SP: Stromer
Km-stand: 0

Iemand ervaring met DeMeester in Niel ?

gr
Plaats reactie