Belgische dealers

Thijs88
Pro
Pro
Belgium
Berichten: 53
Lid geworden op: 05 dec 2017, 23:17
Locatie: Gent
Merk SP: Stromer ST2 2017
Km-stand: 20000

-
:bike: Stromer ST2 2017 - Sport 20" - Matt Black - :battery: 983 Wh
Marijn
Pro
Pro
Belgium
Berichten: 34
Lid geworden op: 18 jun 2018, 21:08
Locatie: Mechelen
Km-stand: 11000

Iemand ervaring met Chamizo? Ben zelf niet echt tevreden. Defect dat onder garantie (zadelbruik) moet vervangen worden, wordt in eerste instantie afgeschoven naar Stromer. Heb hen op hun plichten als verdeler moeten wijzen om dit onder garantie hersteld te krijgen. Ook voor de andere fiets die we daar in onderhoud hebben (Urban Arrow) toch al eens een discussie waar ze eigenlijk het alleen zichtzelf moeilijk maken.

Voor mijn volgende Stromer (via KBC-lease) ga ik toch eens rondkijken. Iemand ervaring met fietsenmaker omheen Mechelen, of op de as Mechelen-Dendermonde? Niels Albert Bike Store zou ook aan te raden zijn?
wimvanc
Expert
Expert
Belgium
Berichten: 123
Lid geworden op: 01 dec 2020, 07:41
Locatie: Beerzel
Merk SP: Stromer ST3

@Marijn, ik ben eens gaan prijs vragen bij Chamizo voor een stromer, ik ging met een slecht gevoel buiten.Ook via collega stromerrijder, slechte service gehoord. Al veel goed gehoord over Niels Albert store, zo goed dat ik mijn fiets gisteren daar hebben binnen gedaan, hou je op de hoogte. Bij Cd bike in heist ook goed naar het schijnt.
.....__o
.._ \<_
(_)/(_)
ST3 2019 🔋983 Wh :: 🏠-🏢 20 ㎞. :: ⏱ ~30 min
Gebruikersavatar
Golvas
Veteraan
Veteraan
Berichten: 5096
Lid geworden op: 23 dec 2018, 16:30
Locatie: BE

wimvanc schreef: 10 dec 2020, 16:27 fiets gisteren daar hebben binnen gedaan
Vergeet je lakstift niet : viewtopic.php?f=5&t=4109
Golvas V2.0 🇧🇪 🇺🇦

🚲 S̶t̶r̶o̶m̶e̶r̶ ̶S̶T̶2̶ ̶2̶0̶1̶8̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶S̶p̶o̶r̶t̶ ̶2̶0̶”̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶M̶a̶t̶t̶ ̶B̶l̶a̶c̶k̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶9̶8̶3̶ ̶W̶h̶ (Verkocht)
wimvanc
Expert
Expert
Belgium
Berichten: 123
Lid geworden op: 01 dec 2020, 07:41
Locatie: Beerzel
Merk SP: Stromer ST3

Golvas schreef: 11 dec 2020, 18:35

Vergeet je lakstift niet
Ik denk dat hij niet op voorraad was.
.....__o
.._ \<_
(_)/(_)
ST3 2019 🔋983 Wh :: 🏠-🏢 20 ㎞. :: ⏱ ~30 min
Gebruikersavatar
Golvas
Veteraan
Veteraan
Berichten: 5096
Lid geworden op: 23 dec 2018, 16:30
Locatie: BE

Je denkt het of je weet het ? :bn:
Golvas V2.0 🇧🇪 🇺🇦

🚲 S̶t̶r̶o̶m̶e̶r̶ ̶S̶T̶2̶ ̶2̶0̶1̶8̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶S̶p̶o̶r̶t̶ ̶2̶0̶”̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶M̶a̶t̶t̶ ̶B̶l̶a̶c̶k̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶9̶8̶3̶ ̶W̶h̶ (Verkocht)
BramVDBe
Pro
Pro
Belgium
Berichten: 73
Lid geworden op: 21 jun 2020, 13:34
Locatie: Bonheiden België
Merk SP: Stromer st1 2020
Km-stand: 11000

[quote=Marijn post_id=92078 time=1607601072 user_id=1096]
Iemand ervaring met Chamizo? Ben zelf niet echt tevreden. Defect dat onder garantie (zadelbruik) moet vervangen worden, wordt in eerste instantie afgeschoven naar Stromer. Heb hen op hun plichten als verdeler moeten wijzen om dit onder garantie hersteld te krijgen. Ook voor de andere fiets die we daar in onderhoud hebben (Urban Arrow) toch al eens een discussie waar ze eigenlijk het alleen zichtzelf moeilijk maken.

Voor mijn volgende Stromer (via KBC-lease) ga ik toch eens rondkijken. Iemand ervaring met fietsenmaker omheen Mechelen, of op de as Mechelen-Dendermonde? Niels Albert Bike Store zou ook aan te raden zijn?
[/quote]

Voor mijn plooi fietske ben Ik tevreden bij chamizo, hoewel de vriendelijkheid er niet echt vanaf stroomt.

Mijn stromer heb ik bij de Niels Albert Bike Store gekocht (vanwege korting via men werk en goed gevoel + reviews). Op zich tevreden van maar heb wel een aantal keer lang moeten wachten. De afstelling van de fiets (die op stock was) duurde weken. Ook op een vervanglamp (stuk binnen garantie), duurde lang wat met de opkomende herfst bijna problematisch werd (los van het feit dat je gewoon een werkende lamp moet hebben).

Beide zaken hebben ongetwijfeld temaken met de corona drukte. De winkel zou ook uitbreiden (zowel in grootte als personeel) wat dit zou moeten verbeteren.
wimvanc
Expert
Expert
Belgium
Berichten: 123
Lid geworden op: 01 dec 2020, 07:41
Locatie: Beerzel
Merk SP: Stromer ST3

Golvas schreef: 11 dec 2020, 19:37 Je denkt het of je weet het ? :bn:
Zoals ik al zei , ik denk van niet :!: . Die jongen van de balie zou kijken en indien op vooraad meegeven
.....__o
.._ \<_
(_)/(_)
ST3 2019 🔋983 Wh :: 🏠-🏢 20 ㎞. :: ⏱ ~30 min
Marijn
Pro
Pro
Belgium
Berichten: 34
Lid geworden op: 18 jun 2018, 21:08
Locatie: Mechelen
Km-stand: 11000

BramVDBe schreef: 11 dec 2020, 19:52 Voor mijn plooi fietske ben Ik tevreden bij chamizo, hoewel de vriendelijkheid er niet echt vanaf stroomt.

Mijn stromer heb ik bij de Niels Albert Bike Store gekocht (vanwege korting via men werk en goed gevoel + reviews). Op zich tevreden van maar heb wel een aantal keer lang moeten wachten. De afstelling van de fiets (die op stock was) duurde weken. Ook op een vervanglamp (stuk binnen garantie), duurde lang wat met de opkomende herfst bijna problematisch werd (los van het feit dat je gewoon een werkende lamp moet hebben).

Beide zaken hebben ongetwijfeld temaken met de corona drukte. De winkel zou ook uitbreiden (zowel in grootte als personeel) wat dit zou moeten verbeteren.
Duidelijk, dank je. Ik stoor me er bij Chamizo een beetje aan dat ze zich precies onaantastelijk lijken te wanen. Dat werkt niet goed bij mij :).
Gebruikersavatar
Golvas
Veteraan
Veteraan
Berichten: 5096
Lid geworden op: 23 dec 2018, 16:30
Locatie: BE

Er zijn in BE nog wel meer dealers die je het gevoel geven van "je mag blij zijn dat je bij ons een fiets MAG kopen" ... uiteindelijk wil je als klant na de aankoop enkel rekenen op service, op een accurate aanpak van problemen, op vlotte toelevering van onderdelen, op vakkennis en wil je bij de verkoper telkens weer binnen- en buitenstappen met het "deze-mensen-zijn-er-voor-mij-gevoel" en dat is - helaas - een zeldzaam gegeven.
Golvas V2.0 🇧🇪 🇺🇦

🚲 S̶t̶r̶o̶m̶e̶r̶ ̶S̶T̶2̶ ̶2̶0̶1̶8̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶S̶p̶o̶r̶t̶ ̶2̶0̶”̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶M̶a̶t̶t̶ ̶B̶l̶a̶c̶k̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶9̶8̶3̶ ̶W̶h̶ (Verkocht)
Plaats reactie