Stromerforum.nl nu op Facebook

Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 23015
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Stromerforum.nl heeft nu ook een Facebook pagina:

https://www.facebook.com/stromerforum/

Like, volg, lees, post :bo:

Ik heb de FB pagina niet opgezet als vervanging van de uitgebreide discussies die we op ons forum voeren, daar is dit forum als medium namelijk veel geschikter voor. Maar linkjes naar interessante nieuwtjes waar we graag de aandacht op willen vestigen, zullen vanaf nu ook op Facebook gepubliceerd worden.

Twitter, Instagram en Youtube volgen z.s.m.!
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Gebruikersavatar
Calimero
Expert
Expert
Berichten: 190
Lid geworden op: 24 mei 2017, 08:45

Top actie!
Stromer St1x sport charcoal/983wh/22"/Body Float/Redshift Shockstop/11-28 ultegra/Quad lock/2x Ortlieb back roller high visibility/Continental Top Contact II/bbb spd combi pedalen bla bla bla... :cool2:
Tony Mb
Veteraan
Veteraan
Belgium
Berichten: 1122
Lid geworden op: 25 jun 2017, 00:09
Locatie: Antwerpen

Ik heb bewust geen feestboek. Soms twijfel ik wel eens.....maar ik ga het toch niet doen.
dus veel plezier daar...(en dit is niet negatief bedoeld hoor).
ST1 Step Through, 2017, zwart, 24000Km... and counting
Lomito

Tony Mb schreef: 20 sep 2017, 05:59 Ik heb bewust geen feestboek. Soms twijfel ik wel eens.....maar ik ga het toch niet doen.
dus veel plezier daar...(en dit is niet negatief bedoeld hoor).
Voor mij geldt hetzelfde Tony... ik heb 2 jaar op FB gezeten en was er toen helemaal klaar mee. Heel af en toe lees ik familieberichten via het account van mijn dochter maar ik hoef niet te weten wat mensen in een restaurant gegeten hebben of dat de cavia een kunstje kan...

Maar goed, er zijn genoeg mensen die FB wel waarderen en via hen is het stromerforum-account op FB een goede manier om de aandacht op het forum te vestigen. Dus liken allemaal! :cool2:
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 23015
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Het "hart" van het Stromer Forum zal altijd dit forum blijven. Ik vind dit forum het handigste medium voor uitgebreide discussie/interactie en je merkt ook dat hier al een hele solide community aan het ontstaan is. Zoiets kan Facebook niet vervangen.

De Social Media komen erbij om ook de mensen te bedienen die graag op een andere manier hun informatie ontvangen, bijvoorbeeld via kortere teksten, snelle foto's, filmpjes zonder hele lappen tekst erbij etc. Ook het delen en forwarden van informatie naar iemands complete netwerk kan via deze media veel sneller (veelal één druk op de knop).

Ik heb van diverse forumleden de vraag gekregen of er ook een Twitter account komt, filmpjes kun je heel handig kwijt op Youtube (en dan een link op het forum plaatsen), en Stromer zelf werkt graag met Instagram, aldus de Zwitserse marketing manager, dus ook dat vond ik een Hele Goeie reden om hiermee aan de gang te gaan.
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Random
Expert
Expert
Berichten: 180
Lid geworden op: 17 sep 2017, 12:12

Sorry, hier ook geen FB. Dus hoop van harte dat dit form idd zoals je zegt het hart vd stromerts blijft. Zal niet t eerste forum zijn dat op een laag pitje gaat door andere media.
Zodra ik mn fiets heb zal ik mn aandeel leveren hier :cool2:
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 23015
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Random schreef: 21 sep 2017, 20:16 Zal niet t eerste forum zijn dat op een laag pitje gaat door andere media.
Gaat niet gebeuren, geen zorgen :cool2:
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Gebruikersavatar
Calimero
Expert
Expert
Berichten: 190
Lid geworden op: 24 mei 2017, 08:45

Is het een idee om fb om te zetten naar een besloten groep ipv openbare groep? Dit ivm toch privacy gevoelige informatie... besloten groep is toch net iets safer. Dit ter overweging.
Stromer St1x sport charcoal/983wh/22"/Body Float/Redshift Shockstop/11-28 ultegra/Quad lock/2x Ortlieb back roller high visibility/Continental Top Contact II/bbb spd combi pedalen bla bla bla... :cool2:
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 23015
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Kan, en ik vind het ook een goed idee. Ik moet alleen even zien hoe ik de FB pagina omzet naar een Groep. Dat lijkt niet zo 1-2-3 te kunnen?
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Gebruikersavatar
Jarl
Pro
Pro
Berichten: 41
Lid geworden op: 19 aug 2017, 17:15
Locatie: Schilde (BE)

"vind ik leuk" ;)
ST1 * BodyFloat * Abus Bordo 6000/90 & Abus Shield 5650 LH-3 * Ortlieb back roller classic * Abus Pedelec+ :ay
Plaats reactie