Startersvraag

Gebruikersavatar
FreddyH
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 9406
Lid geworden op: 24 jan 2018, 17:46
Locatie: regio Eindhoven
Merk SP: Klever X-Speed α

Snelle Jelle schreef: 15 okt 2019, 21:58 En pas op met het wegdek met dit weer.
Maar ook weer niet teveel, want dan zou je zomaar een paaltje over het hoofd kunnen zien. Ik heb gelezen dat dat niet heel fijn is :ai
🇺🇦
There was never a good war, or a bad peace :bn:
[Benjamin Franklin]
Marcel66
Rookie
Rookie
Berichten: 3
Lid geworden op: 16 aug 2019, 11:52

Gandalf,
Ik heb afgelopen week 2 dagen mogen proefrijden op een ST3 met 983 Wh batterij voor mijn woon-werk gebruik. Mijn woon-werk afstand is 42.5 km enkele rit over een goed vlak en geasfalteerde route voornamelijk om stedelijk gebied heen. Van de volle accu is er dan nog, afhankelijk van windrichting en route, tussen 35% tot 43% batterij over. Ik had via Marktplaats al een 2e oplader gescoord die ik goed kon gebruiken om op mijn werk te herladen. Ik heb hem daarna besteld en mijn ST3 wordt komende donderdag afgeleverd :cool2:
gandalf
Rookie
Rookie
Berichten: 3
Lid geworden op: 11 okt 2019, 08:04

Vandaag is de ST3 afgeleverd en blijft een weekje op proef. Direct na aflevering vanmiddag een rondje van 12km gedaan en vanavond in het donker een ronde van 30.4km in 60 min. Niet verkeerd voor de eerste keer. Mijn woon-werk op de fiets gaat door de polder, dus nog even wennen aan de donkerte en ook auto’s die hard langs rijden. De verlichting is echt geweldig.

Ik vind het erg moeilijk om de richtlijnen te volgen qua fietspad / brommer. Er zijn wegen waar de auto’s 60 km mogen en de brommer er tussen moet rijden (die dan ook gewoon het fietspad kiezen), maar met de speed pedelec voel ik me dan echt een mini weggebruiker. Lokaal in het dorp valt het mee, maar merk dat veel autorijders geen idee hebben. Door de polder is het goed te doen, veel lange rechte stukken en dus vol gas :)

Wat zijn jullie ervaringen hiermee?
Gebruikersavatar
FreddyH
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 9406
Lid geworden op: 24 jan 2018, 17:46
Locatie: regio Eindhoven
Merk SP: Klever X-Speed α

gandalf schreef: 29 okt 2019, 20:04 Wat zijn jullie ervaringen hiermee?
Dezelfde als die van jou...
🇺🇦
There was never a good war, or a bad peace :bn:
[Benjamin Franklin]
Plaats reactie