Lange levertijd op Stromer onderdelen

Gebruikersavatar
Golvas
Veteraan
Veteraan
Berichten: 5096
Lid geworden op: 23 dec 2018, 16:30
Locatie: BE

Ik ben ondertussen maar liefst 19 (lees : negentien) weken aan het wachten op de meest courante onderdelen : een 26 inch voorste spatbordje, een spiegel, een handvat en een pedaal ... sedert ik met een Stromer rij went alles, zelfs dat !
Golvas V2.0 🇧🇪 🇺🇦

🚲 S̶t̶r̶o̶m̶e̶r̶ ̶S̶T̶2̶ ̶2̶0̶1̶8̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶S̶p̶o̶r̶t̶ ̶2̶0̶”̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶M̶a̶t̶t̶ ̶B̶l̶a̶c̶k̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶9̶8̶3̶ ̶W̶h̶ (Verkocht)
pdl62
Rookie
Rookie
Netherlands
Berichten: 1
Lid geworden op: 06 aug 2021, 20:09
Locatie: Dinteloord
Merk SP: Stromer st-3
Km-stand: 5000

Hallo allen,

Ik heb helaas een ongeval gehad met mijn ST-3, waarbij div onderdelen beschadigd zijn en waren alles is besteld door de fietsenmaker en deze vertelde mij dat de onderdelen in etappes geleverd werden (typisch Stromer) zei hij.
Nu is het het al 10 werkdagen later en zit ik nog te wachten op een nieuw voorwiel.
Ik vind het erg triest als je problemen hebt met je Stromer dat je gewoon enkele weken geen gebruik kan maken van je schitterende speed-bike.
Wat ik ook jammer vind dat je alles via de dealer moet communiceren en zo word je als klant van het kastje naar de muur gestuurd en hoeven zij ( Stromer) als je teleur gesteld bent niet te woord te staan.
Ik vind dit erg slecht van deze fabrikant die zijn verantwoording op een ander afschuift.
Bicarbonaat

mss in de evergreen ?
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22831
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Stromer heeft de levering van onderdelen inderdaad nog steeds niet op orde en dat is ontzettend irritant.
pdl62 schreef: 07 aug 2021, 11:10 Wat ik ook jammer vind dat je alles via de dealer moet communiceren en zo word je als klant van het kastje naar de muur gestuurd en hoeven zij ( Stromer) als je teleur gesteld bent niet te woord te staan.
Dat is logisch, want je hebt een juridische overeenkomst met je dealer (de koop), niet met Stromer. Er is dus geen kastje of muur: jij communiceert met je dealer, je dealer communiceert met Stromer. Als jij Stromer gaat bellen of mailen dan zal het echt niet sneller gaan, want dan hadden ze dat al wel gedaan.

Heeft je dealer geen leen-Stromer voor je beschikbaar of mogelijkheid om een voorwiel uit een nieuwe Stromer te halen zodat jij weer mobiel bent? De dealer kan naar Stromer wijzen, dat is terecht, maar zij kunnen jou ook service geven. Het is jammer dat dit nodig is, maar zo lost een goeie dealer dit op.
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Stroomstoot
Pro
Pro
Belgium
Berichten: 31
Lid geworden op: 30 apr 2021, 06:14
Locatie: Tessenderlo
Merk SP: Stromer

Na mijn ongeval moest de spiegel, knopje van bel, nummerplaat houder en crankset vervangen worden. Alles was in stock bij stromer op de crankset na en deze is 3 weken later geleverd. Hier is het dus wel vrij snel gegaan allemaal.
Stromer ST2 Belt drive, 30 km enkel WW
Plaats reactie