Vietz Global Retailer of the Year 2020

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22959
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Stromer dealer Vietz uit Herveld heeft in 2020 de Stromer titel 'Global Retailer of the Year' binnen gesleept. In 2018 was Vietz al 'Retailer of the Year' in Nederland.

Van harte gefeliciteerd. Jullie hebben er keihard voor gewerkt. Zeer verdiend voor jullie hele team!


Vietz Retailer of the Year Global.jpg
Vietz Retailer of the Year Global.jpg (391.9 KiB) 2582 keer bekeken
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Gebruikersavatar
Jurre
Runner-up
Runner-up
Netherlands
Berichten: 21
Lid geworden op: 23 dec 2020, 08:30
Locatie: Zuid Holland
Merk SP: ST2 2021 Dark Grey
Km-stand: 560

In het kleine Herveld de beste dealer van de wereld. Wat een prestatie zeg. Van harte gefeliciteerd Team Vietz! :cool2:
Als je de zon tegemoet fietst, laat je je schaduw achter je.

ST2 2021 Dark Grey met een blauwtje: Kinekt 2.1: Suntour voorvork: Spatbordverlenger: Lazer Anverz: Ergotec M99
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22959
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Ik weet nog dat ze een paar jaar geleden begonnen met Stromers. Vietz heette toen nog Dikkenberg en richtte zich met name op verkoop van e-bikes, fietsen en MTB's aan de lokale gemeenschap. Herveld is bepaald geen metropool en ze dachten een stuk of tien Stromers per jaar te gaan doen, gewoon voor erbij.

Hoe anders pakte dat uit.

Ze verhuisden naar een ruimer pand met een eigen Stromer corner (dat zóu dus voor de MTB's worden, maarja: die Stromers), gingen zelfstandig door onder de naam Vietz (gewaagde stap, maar het pakte goed uit), werden Stromer Dealer of the Year 2018 in Nederland en nu dus Global Dealer of the Year 2020.

Ik snap het wel. Vietz blinkt uit in persoonlijke aanpak en vriendelijke, servicegerichte houding. Daar kijkt Stromer naar, niet in de eerste plaats naar omzet. De jongens van de werkplaats mochten zelfs bij Stromer Zwitserland achter de schermen meekijken (iets waar Stromer zéér terughoudend in is) en Stromer luistert naar hun feedback. Daar is de hele Stromer community weer mee geholpen.

Chapeau!
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Gebruikersavatar
mboelis
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 1031
Lid geworden op: 21 feb 2019, 14:43
Locatie: Westfriesland
Merk SP: Stromer ST3 2019
Km-stand: 40k

Dik verdiend. Het is echt een toffe winkel. Ik ben er vorig jaar geweest met mijn vrouw. We voelden ons echt klant en er werd naar ons geluisterd. De werkplaats is open en niet verstopt achter een dicht muur of verderop in de stad. De enige winkel waar mijn vrouw 2 dagen kon testrijden toen we daar een overnachting hadden. Andere dealers kunnen nog wat van ze leren. Ga zo door en blijf verbeteren.
/Marco
ST3 2019 Sport L Cool White 983Wh, woon-werk 30km vv
jovdt
Veteraan
Veteraan
Belgium
Berichten: 628
Lid geworden op: 28 mei 2018, 14:48
Locatie: geraardsbergen

+1 Als Belg had ik hetzelfde gevoel....Had de indruk dat het balhoofd van mijn fiets niet lekker was, hebben dat direct nagekeken zodat ik zonder zorgen verder kon. :ay
ST 2 van 2018 ww Geraardsbergen -Dilbeek 32 km enkel. Wat spullen van Jeroen...
Gebruikersavatar
MarcelH
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 1817
Lid geworden op: 28 apr 2018, 10:37
Merk SP: Stromer ST7 LE

Inderdaad superservice, even kijken en voor je het weet heb je heerlijke koffie op en een proefrit gemaakt op drie verschillende fietsen, zonder te vragen.

:ay
2016: Kalkhoff Endeavour impulse 2.0 high speed, 2017: Stromer ST2, 2018: Bultaco Albero 4.5, 2018/2019: Stromer ST3LE, 2020: Fuell Flluid 1S, 2020: ST5 , 2023: ST7
WFVst5
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 1238
Lid geworden op: 17 jul 2018, 23:57
Locatie: Noord Holland

Stromeur schreef: 29 jan 2021, 23:59 Ik weet nog dat ze een paar jaar geleden begonnen met Stromers. Vietz heette toen nog Dikkenberg en richtte zich met name op verkoop van e-bikes, fietsen en MTB's aan de lokale gemeenschap. Herveld is bepaald geen metropool en ze dachten een stuk of tien Stromers per jaar te gaan doen, gewoon voor erbij.

Hoe anders pakte dat uit.

Ze verhuisden naar een ruimer pand met een eigen Stromer corner (dat zóu dus voor de MTB's worden, maarja: die Stromers), gingen zelfstandig door onder de naam Vietz (gewaagde stap, maar het pakte goed uit), werden Stromer Dealer of the Year 2018 in Nederland en nu dus Global Dealer of the Year 2020.

Ik snap het wel. Vietz blinkt uit in persoonlijke aanpak en vriendelijke, servicegerichte houding. Daar kijkt Stromer naar, niet in de eerste plaats naar omzet. De jongens van de werkplaats mochten zelfs bij Stromer Zwitserland achter de schermen meekijken (iets waar Stromer zéér terughoudend in is) en Stromer luistert naar hun feedback. Daar is de hele Stromer community weer mee geholpen.

Chapeau!
Zijn gewoon toppers. deinzen niet terug om problemen aan te pakken :ay
Downwind is allways faster&easyer....but beware of the gybe⛵️💨💨
Stromend
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 1711
Lid geworden op: 24 sep 2017, 16:41
Locatie: Dieren
Merk SP: Klever X-Commuter
Km-stand: 8200

Geweldige waardering voor de superprestatie die de jongens in een paar jaar hebben neergezet.
Het kleine Herveld wordt door dit team groot op de kaart gezet.

Dik verdiend. Ga zo door.
R&M Cruiser HS 6.000km,
Stromer ST2s 2017, ruim 23.000km,
Klever X Commuter 2019 va. 6-2020
Harrievang
Pro
Pro
Berichten: 91
Lid geworden op: 21 sep 2019, 23:37

Daarom speelt 100 km rijden om een SP uit te zoeken niet meer...🚵 Sommigen zeiden tegen mij...Zover gaan...,?!
Plaats reactie