Dat is een vrij krappe locatie voor een huwelijk, is dat wel Corona proof?
Advies voor de vakantie
-
- Veteraan
- Berichten: 432
- Lid geworden op: 30 jun 2020, 23:51
- Locatie: Nijmegen
- Merk SP: Stromer ST2
- Km-stand: 29.000
Denk dat je wel meer kan laden in een uurtje... Ik laad mn stromer meestal maar een uurtje (vaak 1h10m) en dan laad ik van bv. 40-45% tot ca. 85% (zie hier mijn laadstrategie, 2x per dag)
Met de stromer ook eens met collega's ca. 10-15km meegefietst, zij reden op normale fietsen. Ik had maar 20% lading nodig op 25 km, dus ik denk dat 100km met rustig rijden maaakkkelijk moet lukken!
ST2 2015 814Wh, - 29000km [aanschaf 03-2020, 950km]
Sparta Ion E-Speed 2015 - 12000km
Polo TSI 2010 - 324.000km [LPG - Vialle LPdi]
Zero SR 2014 - 29000km (0-100 <3.5s )
Gaat m'n Stromer 100.000km halen? Working on it
Sparta Ion E-Speed 2015 - 12000km
Polo TSI 2010 - 324.000km [LPG - Vialle LPdi]
Zero SR 2014 - 29000km (0-100 <3.5s )
Gaat m'n Stromer 100.000km halen? Working on it
-
- Runner-up
- Berichten: 20
- Lid geworden op: 11 apr 2021, 13:19
- Locatie: W-VL
- Merk SP: nog te bepalen na testritten
Het rek kan toch 25 kg hebben? Volgepakt met tent, slaapzak, mat, kookgerief, kledij, onderdelen, alles erop en eraan kom ik met moeite aan 15 kg, in de luxe versie. Het kan perfect met minder.
- Stromeur
- Admin | Forum Supporter
- Berichten: 22995
- Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
- Locatie: Friesland
- Merk SP: Stromer ST3 PINION SE
Ik heb vrij veel fietsvakanties over de wereld gedaan (meestal 3-4 weken). Dan pakte ik vier tasjes mee: twee voortasjes voor tent + kookgerei en twee achtertassen voor de rest. (Plus een stuurtasje.) Als ik met fiets + bagage het vliegtuig in ging, dan stopte ik die vier tassen in één Ikea shopper tas zodat ik dit als 1 collo kon inchecken.
Dat woog in totaal eigenlijk altijd zo rond de 20 a 22kg.
Ook ik ben een zeer lichte reiziger, ik heb niet veel nodig. Maar in rare landen buiten Europa ging er wel meer extra spul mee dan binnen NL i.v.m. verkrijgbaarheid. Reserve-onderdelen, gereedschap, onderhoudsmiddelen, bep. etenswaren e.d. In NL kan het wel wat lichter.
Ik heb wel altijd veel geïnvesteerd in lichtgewicht spullen, én ik weet uit ervaring (exen enzo ;-)) dat bijna iedereen meer meeneemt dan ik.
Maar een twee- a driepersoonstent bijvoorbeeld, dat scheelt echt kilo's afhankelijk van wat je koopt. Matjes en slaapzakken idem.
Meten = weten
Inpakken, weegschaal erbij en het is zo duidelijk of de drager het kan hebben.
Dat woog in totaal eigenlijk altijd zo rond de 20 a 22kg.
Ook ik ben een zeer lichte reiziger, ik heb niet veel nodig. Maar in rare landen buiten Europa ging er wel meer extra spul mee dan binnen NL i.v.m. verkrijgbaarheid. Reserve-onderdelen, gereedschap, onderhoudsmiddelen, bep. etenswaren e.d. In NL kan het wel wat lichter.
Ik heb wel altijd veel geïnvesteerd in lichtgewicht spullen, én ik weet uit ervaring (exen enzo ;-)) dat bijna iedereen meer meeneemt dan ik.
Maar een twee- a driepersoonstent bijvoorbeeld, dat scheelt echt kilo's afhankelijk van wat je koopt. Matjes en slaapzakken idem.
Meten = weten
Inpakken, weegschaal erbij en het is zo duidelijk of de drager het kan hebben.
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023