Wat willen jullie vragen aan Stromer?

Gebruikersavatar
FreddyH
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 9406
Lid geworden op: 24 jan 2018, 17:46
Locatie: regio Eindhoven
Merk SP: Klever X-Speed α

Golvas schreef: 28 aug 2021, 19:21 2022 ... Stromer ST2022 ?
Ik hoop dat je heel erg rijk bent ;p
(of dat je nog nergens getekend hebt 8-) )
🇺🇦
There was never a good war, or a bad peace :bn:
[Benjamin Franklin]
Gebruikersavatar
Golvas
Veteraan
Veteraan
Berichten: 5096
Lid geworden op: 23 dec 2018, 16:30
Locatie: BE

Waarom hoop je dat ? ... (tekenen doe ik trouwens dagelijks)
Golvas V2.0 🇧🇪 🇺🇦

🚲 S̶t̶r̶o̶m̶e̶r̶ ̶S̶T̶2̶ ̶2̶0̶1̶8̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶S̶p̶o̶r̶t̶ ̶2̶0̶”̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶M̶a̶t̶t̶ ̶B̶l̶a̶c̶k̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶9̶8̶3̶ ̶W̶h̶ (Verkocht)
Gebruikersavatar
FreddyH
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 9406
Lid geworden op: 24 jan 2018, 17:46
Locatie: regio Eindhoven
Merk SP: Klever X-Speed α

Golvas schreef: 28 aug 2021, 21:07 Waarom hoop je dat ?
Nou, je zei iets over dat nieuwe model, en nu heb ik ergens gelezen dat:
Stromeur schreef: 28 aug 2021, 19:10 een boete van 50.000 euro bij het schenden ervan.
Dan hoop ik dat je die NDA niet getekend hebt of dat je héél rijk bent :mrgreen:
🇺🇦
There was never a good war, or a bad peace :bn:
[Benjamin Franklin]
Gebruikersavatar
mboelis
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 1031
Lid geworden op: 21 feb 2019, 14:43
Locatie: Westfriesland
Merk SP: Stromer ST3 2019
Km-stand: 40k

Vraag: wanneer wordt de bouwlamp als optie aangeboden

Veel plezier morgen. Ik wacht met smart op het verslag
/Marco
ST3 2019 Sport L Cool White 983Wh, woon-werk 30km vv
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22831
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Ja, goeie. De Supernova M99 PRO koplamp zou inderdaad een fabrieksoptie moeten zijn. Kan iedereen als vanouds mopperen over dat de optie zo duur is (die koplamp kost nou eenmaal duur), maar de mensen die 'm écht willen bestellen hem er gewoon bij in plaats van dat ze na de garantieperiode zelf gaan modden.


De vragen tot nu toe:

- Wat is 'de grote verrassing'? (En ook: waar moet ik tekenen? :mrgreen: )
- Wat zijn de ontwikkelingen op accu-gebied?
- Wordt het in de toekomst mogelijk om zelf een configuratie te kiezen, b.v. een ST3 met ketting of riem, wel of geen ABS, upgrade naar Supernova M99 PRO etc.
- Komen er net als op de Klever X Alpha 45 richtingaanwijzers op Stromers?
- Trekt de afdekplaat van het controllervak van de nieuwe ST3 niet meer krom?
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Blackbird
Pro
Pro
Belgium
Berichten: 53
Lid geworden op: 16 aug 2021, 10:56
Locatie: Antwerpen
Merk SP: Klever X-Speed Alpha
Km-stand: 3500km

Zit er nog een groter framemaat in de pijplijn voor de nieuwe ST2 met riem ? . Als grote belg van 1.90m ben ik geinteresseerd maar een frame van <1.78m is me te klein :?
Gebruikersavatar
FreddyH
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 9406
Lid geworden op: 24 jan 2018, 17:46
Locatie: regio Eindhoven
Merk SP: Klever X-Speed α

Blackbird schreef: 29 aug 2021, 02:28 Zit er nog een groter framemaat in de pijplijn voor de nieuwe ST2 met riem ? . Als grote belg van 1.90m ben ik geinteresseerd maar een frame van <1.78m is me te klein :?
Geen zorgen, die vraag ga ik (net als vorig jaar) zeker stellen. Ik ben zelf 1.98m.
🇺🇦
There was never a good war, or a bad peace :bn:
[Benjamin Franklin]
Tony Mb
Veteraan
Veteraan
Belgium
Berichten: 1120
Lid geworden op: 25 jun 2017, 00:09
Locatie: Antwerpen

Zit er echt een cargo stromer (sp) in de pijplijn?
ST1 Step Through, 2017, zwart, 24000Km... and counting
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22831
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

De vragen tot nu toe:

- Wat is 'de grote verrassing'? (En ook: waar moet ik tekenen? :mrgreen: )
- Wat zijn de ontwikkelingen op accu-gebied?
- Wordt het in de toekomst mogelijk om zelf een configuratie te kiezen, b.v. een ST3 met ketting of riem, wel of geen ABS, upgrade naar Supernova M99 PRO etc.
- Komen er net als op de Klever X Alpha 45 richtingaanwijzers op Stromers?
- Trekt de afdekplaat van het controllervak van de nieuwe ST3 niet meer krom?
- Komt er een ST2 in XL?
- Zijn er cargo plannen?
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22831
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Peerke1960 schreef: 28 aug 2021, 15:58 Waarschijnlijk een vraag waar je geen antwoord op krijgt maar informeer eens naar de ontwikkelingen op het gebied van de accu’s. Ik had namelijk nu een aankondiging verwacht van een grotere capaciteit accu.
Stromer heeft mij gevraagd om nog één dag te wachten, maandag is er namelijk nog een dealerdag. Maar elders op het forum is al wat uitgelekt. Meer info volgt begin volgende week.
Peerke1960 schreef: 28 aug 2021, 15:58 Verder zou ik willen weten of er in de toekomst mogelijk is te kiezen welke configuratie je wenst. Bijvoorbeeld een ST3 met ABS en een derailleur ipv belt.
Het is inderdaad wel steeds meer Stromers bedoeling dat je vanaf een 'basismodel' kunt upgraden. Bij de nieuwe ST3 met PINION bestaan die upgrades dus uit: accu-upgrade, geveerde voorvork, verende zadelpen en ABS. Om die reden heeft Stromer de ST3 met PINION bewust niet "ST4" genoemd; je kunt nu kiezen tussen een ST3 met ketting en een ST3 met riem.

ABS wordt echter geen upgrade voor de Stromer ST3 met ketting, omdat het BluBrake ABS systeem niet in het huidige ST3 frame past. Voor de nieuwe ST3 met PINION is als basis het ST5 ABS frame gepakt, dus daar kan het wel.

Wil je ABS op een ST3, dan zit je - op dit moment - dus automatisch vast aan een ST3 met PINION+riem.


De toekomst van de ST3 met derailleur en ketting hangt af van de consument. De Nederlandse Stromer vertegenwoordiger denkt - net als ik trouwens - dat binnen enkele jaren het overgrote deel van de speed pedelecs riemaandrijving heeft. Als in het (voor)seizoen van 2022 blijkt dat de verkoop van de huidige ST3 instort vanwege de ST2 en ST3 met riemaandrijving, dan wordt-ie uitgefaseerd. Als de consument 'm blijft kopen, dan blijft-ie.
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Plaats reactie