Stromer accu upgrade aanbieding

Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22815
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Je begrijp niet dat er op een Stromer van 7.000 euro meer onderhandelingsruimte zit dan op een brood van 2 euro? :bn:

Ik denk dat je beeld te zwart-wit is. En dat geldt ook voor het type dealers waar mensen die wél (eerlijk) onderhandelen naar binnen stappen. Ik onderhandel, maar mij zie je niet bij fw.nl (of bij de Mediamarkt, Keukenkampioen, Seats & Sofa's en al die andere kermisklanten). Ik koop bij gerenommeerde partijen en praat open met ze over de prijs (en hoe die naar beneden kan :mrgreen: ).


En inderdaad: je hebt ook keiharde prijsshoppers die voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten en toch top-service eisen. Die komen vanzelf een keer van een koude kermis thuis. Lezen we hier ook weleens.
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Gebruikersavatar
Flyy
Veteraan | Forum Supporter
Veteraan | Forum Supporter
Germany
Berichten: 483
Lid geworden op: 22 jun 2020, 20:55
Locatie: Paderborn
Merk SP: Klever B-Speed / Grace easy IG
Km-stand: 25052

Ein bisschen was geht fast immer.
Wenn es kein Rabatt gibt, ist vielleicht eine Zugabe drin. Vielleicht ein Schloß oder eine Tasche oder dergleichen.

Da das Handeln normal ist, ist der Rabatt schon mit eingepreist. Wer nicht danach fragt, schenkt dieses Geld dem Händler.



Een beetje gaat er bijna altijd wel in.
Als er geen korting is, is er misschien een extraatje. Misschien een slot of een tas of zoiets.

Aangezien onderhandelen normaal is, is de korting al ingeprijsd. Als je er niet om vraagt, geef je dat geld aan de handelaar.
Gebruikersavatar
FreddyH
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 9406
Lid geworden op: 24 jan 2018, 17:46
Locatie: regio Eindhoven
Merk SP: Klever X-Speed α

Polling schreef: 12 sep 2021, 19:11 Andersom ook: als koper blijf ik weg bij de winkels die al korting geven als je binnenkomt…
Of erger nog: nog extra korting aanbieden als je laat merken "nu" nog niks te beslissen :aq
🇺🇦
There was never a good war, or a bad peace :bn:
[Benjamin Franklin]
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22815
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Die zet ik als klant bij autodealers weleens bewust in.
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Gebruikersavatar
Golvas
Veteraan
Veteraan
Berichten: 5096
Lid geworden op: 23 dec 2018, 16:30
Locatie: BE

Polling schreef: 12 sep 2021, 18:54 Brood?
Polling, kom je hier nu beweren dat je nog nooit met een broodautomaat hebt gediscussieerd ? :bn:
Golvas V2.0 🇧🇪 🇺🇦

🚲 S̶t̶r̶o̶m̶e̶r̶ ̶S̶T̶2̶ ̶2̶0̶1̶8̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶S̶p̶o̶r̶t̶ ̶2̶0̶”̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶M̶a̶t̶t̶ ̶B̶l̶a̶c̶k̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶9̶8̶3̶ ̶W̶h̶ (Verkocht)
Gebruikersavatar
Polling
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 606
Lid geworden op: 05 okt 2017, 16:32
Locatie: Oudheusden (NB) (NL)

Ik bak mijn eigen brood, geen idee waar ik een broodautomaat zou kunnen vinden. ;-)
Peter Polling
motorloze Gaastra 4.14 voor recreatie en vakanties;
Bulls Lacuba E45 (Brose middenmotor) voor WW-verkeer
danny.b
Rookie
Rookie
Belgium
Berichten: 9
Lid geworden op: 07 okt 2021, 08:01
Locatie: Limburg
Merk SP: Stromer ST2 Belt drive
Km-stand: 12300

Goedemiddag,

Op 28 september mijn nieuwe ST2 belt drive dark grey 983 Wh gaan halen in een belgisch limburgse fietsenwinkel voor 6928 euro.
Als ik mijn fiets configureer op de stromer-website geeft dit hetzelfde bedrag, hier geen probleem.
Twee weken eerder, midden september, toen ik mijn fiets bestelde bij de FH maakte ik gewag van de stromer actie ivm de batterij upgrade.
Hij zei toen dat de upgrade alleen ging als ik de 618 Wh nam, en zo de 814 Wh batterij verkreeg.
maar ik moest zowiezo de 983 Wh nemen owv mijn persoonlijke situatie, dus geen upgrade korting gehad.
Het toeval wil dat ik 2 collega's op mijn werk met mijn fiets heb laten fietsen :D
En zij hebben alle 2 dezelfde besteld, en wat blijkt ? zij hebben alle 2 WEL de korting gehad op de 983 Wh batterij, nl .460 euro's.( wel bij andere FH's ).
Dus ik naar de stromer -website , en inderdaad.... als ik de code "Stromer2021" ingeef krijg ik een gratis upgrade van 460 euro op de 983 Wh batterij.
Ook gebeld op een FH in midden limburg en hij zei ook dat de actie op alle batterijen gold.
Ik op 7 oktober naar de FH, en legde de situatie uit, en geen probleem hij ging het bedrag vrijdag doorstorten, want hij wist zogezegd niet dat het ook voor de zwaarste batterij gold.
Wat ik eigenlijk al betwijfel.
Nu zijn we 13 okt en nog geen geld gezien, en ook geen antwoord gehad op mijn sms.
Die upgrade komt toch van stromer zelf ? dus ik zie het probleem niet.
De eerlijkheid gebied mij te zeggen dat wel een scharnierslot , extra lader en fietshelm heb gekregen.
Maar een collega van mij had ook dezelfde fiets bij deze FH gekocht en had dezelfde voordelen verkregen,maar dat was eind 2020,toen de batterij actie niet van toepassing was.
Dus ik zie mijn voordelen als klantenbinding.
Kan er iemand raad geven....zie ik het verkeerd,of iemand dezelfde ervaring gehad ?

grts

Danny
Stromer ST2 Belt drive 983 Wh Dark Grey
Gebruikersavatar
Luis
Pro
Pro
Belgium
Berichten: 65
Lid geworden op: 20 nov 2020, 18:09
Locatie: Beringen
Merk SP: ST2 LE
Km-stand: 8453

danny.b schreef: 13 okt 2021, 11:13 Goedemiddag,

Op 28 september mijn nieuwe ST2 belt drive dark grey 983 Wh gaan halen in een belgisch limburgse fietsenwinkel voor 6928 euro.
Als ik mijn fiets configureer op de stromer-website geeft dit hetzelfde bedrag, hier geen probleem.
Twee weken eerder, midden september, toen ik mijn fiets bestelde bij de FH maakte ik gewag van de stromer actie ivm de batterij upgrade.
Hij zei toen dat de upgrade alleen ging als ik de 618 Wh nam, en zo de 814 Wh batterij verkreeg.
maar ik moest zowiezo de 983 Wh nemen owv mijn persoonlijke situatie, dus geen upgrade korting gehad.
Het toeval wil dat ik 2 collega's op mijn werk met mijn fiets heb laten fietsen :D
En zij hebben alle 2 dezelfde besteld, en wat blijkt ? zij hebben alle 2 WEL de korting gehad op de 983 Wh batterij, nl .460 euro's.( wel bij andere FH's ).
Dus ik naar de stromer -website , en inderdaad.... als ik de code "Stromer2021" ingeef krijg ik een gratis upgrade van 460 euro op de 983 Wh batterij.
Ook gebeld op een FH in midden limburg en hij zei ook dat de actie op alle batterijen gold.
Ik op 7 oktober naar de FH, en legde de situatie uit, en geen probleem hij ging het bedrag vrijdag doorstorten, want hij wist zogezegd niet dat het ook voor de zwaarste batterij gold.
Wat ik eigenlijk al betwijfel.
Nu zijn we 13 okt en nog geen geld gezien, en ook geen antwoord gehad op mijn sms.
Die upgrade komt toch van stromer zelf ? dus ik zie het probleem niet.
De eerlijkheid gebied mij te zeggen dat wel een scharnierslot , extra lader en fietshelm heb gekregen.
Maar een collega van mij had ook dezelfde fiets bij deze FH gekocht en had dezelfde voordelen verkregen,maar dat was eind 2020,toen de batterij actie niet van toepassing was.
Dus ik zie mijn voordelen als klantenbinding.
Kan er iemand raad geven....zie ik het verkeerd,of iemand dezelfde ervaring gehad ?

grts

Danny
Dag Danny, vorige maand heb ik voor mijn vrouw ook een ST2 met riem gekocht. Bezit er zelf ook al eentje sinds januari.
Tijdens de aankoop heb ik de FM ook gewezen op de Stromer actie voor een batterij upgrade. Had namelijk voor mijn vrouw haar fiets ook voor een 983 Wh batterij gekozen.
Kreeg net als jij hetzelfde antwoord, "geen korting voor een upgrade naar een 983 Wh batterij"
Thuis gekomen heb de fiets ingegeven op de Stromer site. Stromer maakt op deze site zelf reclame voor de batterij upgrade. En inderdaad als je "Stromer2021" ingeeft krijg je een korting van € 460,00.
Heb van Stromer's berekening een pdf gemaakt en naar mijn FM gemaild. Mijn FM heeft contact gezocht met Stromer en Stromer heeft de prijs met de korting van € 460,00 bevestigd.
Onze FM heeft deze korting onmiddellijk zonder morren toegepast op onze factuur, boven op nog enkele kortingen die we al hadden bekomen op de fiets en accesoires.
Ter info mijn FM is ook in Limburg gevestigd.
Gebruikersavatar
FreddyH
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 9406
Lid geworden op: 24 jan 2018, 17:46
Locatie: regio Eindhoven
Merk SP: Klever X-Speed α

danny.b schreef: 13 okt 2021, 11:13 Kan er iemand raad geven....zie ik het verkeerd,of iemand dezelfde ervaring gehad
Hij heeft al mondeling toegezegd dat je die korting gaat krijgen, daar kan je helaas vrij weinig mee.
Ik zou een mail sturen en daarin naar zijn mondelinge toezegging verwijzen. Daarbij ook een screenshot oid van de Stromer configurator als "bewijsmateriaal" meesturen. Zorg dat je een bebestiging op papier krijgt (dus als hij belt naar aanleiding van jouw mail: vraag hem die bevestiging ook op papier/email te geven).
Als hij niet reageert: rechtsbijstandsverzekering inschakelen als je die hebt.
🇺🇦
There was never a good war, or a bad peace :bn:
[Benjamin Franklin]
danny.b
Rookie
Rookie
Belgium
Berichten: 9
Lid geworden op: 07 okt 2021, 08:01
Locatie: Limburg
Merk SP: Stromer ST2 Belt drive
Km-stand: 12300

danny.b schreef: ↑13 okt 2021, 11:13
Kan er iemand raad geven....zie ik het verkeerd,of iemand dezelfde ervaring gehad


Hij heeft al mondeling toegezegd dat je die korting gaat krijgen, daar kan je helaas vrij weinig mee.
Ik zou een mail sturen en daarin naar zijn mondelinge toezegging verwijzen. Daarbij ook een screenshot oid van de Stromer configurator als "bewijsmateriaal" meesturen. Zorg dat je een bebestiging op papier krijgt (dus als hij belt naar aanleiding van jouw mail: vraag hem die bevestiging ook op papier/email te geven).
Als hij niet reageert: rechtsbijstandsverzekering inschakelen als je die hebt.

Ik ga morgen terug voor een schriftelijke verklaring, of hoe hij de toekomst ziet.
En als hij dat niet gaat doen....dan leg ik mijn probleem voor aan "Het belang van limburg" in de rubriek " voor u opgelost " .
Ik denk dat ik hier wel recht in mijn schoenen sta.

Danny
Stromer ST2 Belt drive 983 Wh Dark Grey
Plaats reactie