Koop niet bij de eerste de beste dealer.

Plaats reactie
Karine
Veteraan
Veteraan
Belgium
Berichten: 335
Lid geworden op: 25 apr 2018, 00:10
Locatie: Geel/Antwerp
Merk SP: Klever X-Speed 1200Wh
Km-stand: 10500

Bij deze zou ik toch graag een algemeen advies willen geven voor wie een nieuwe fiets zoekt.
Vergelijk vooral de verschillende dealers en praat ermee.
Waar ik die van mij onlangs kocht die verkoopt fietsen bij de vleet maar toen ik vroeg om even naar de fiets te kijken om het stuur en zadel aan te passen voor een goede zitpositie wist hij hier geen raad mee en moest ik zelf maar een oplossing op een forum gaan zoeken.
Een goede aankoop op de verkeerde plaats gedaan. :bj
Gebruikersavatar
Golvas
Veteraan
Veteraan
Berichten: 5096
Lid geworden op: 23 dec 2018, 16:30
Locatie: BE

Meestal weet je het pas als het te laat is ...
Golvas V2.0 🇧🇪 🇺🇦

🚲 S̶t̶r̶o̶m̶e̶r̶ ̶S̶T̶2̶ ̶2̶0̶1̶8̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶S̶p̶o̶r̶t̶ ̶2̶0̶”̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶M̶a̶t̶t̶ ̶B̶l̶a̶c̶k̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶9̶8̶3̶ ̶W̶h̶ (Verkocht)
Gebruikersavatar
FreddyH
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 9406
Lid geworden op: 24 jan 2018, 17:46
Locatie: regio Eindhoven
Merk SP: Klever X-Speed α

Tja, als je eenmaal een SP gehad hebt en ervaren hebt wat de waarde is van een goede dealer dan is dat zeer duidelijk. Maar in het begin de juiste vragen stellen is lastig.

Voor mij is het simpel: als een dealer er alles aan doet om ervoor te zorgen dat ik naar mijn werk kan fietsen (dus in geval van problemen een leenfiets) en de dealer heeft kennis van zaken dan komt het goed. Anders dan laat maar.
Ik heb ondertussen een geweldige dealer gevonden, alleen jammer dat het erop begint te lijken dat hij niet de SP heeft waar ik iets aan heb :bu:
🇺🇦
There was never a good war, or a bad peace :bn:
[Benjamin Franklin]
Plaats reactie