ANWB Speedbike van het jaar 2021

Gesloten
Gebruikersavatar
SophieC
Runner-up
Runner-up
Netherlands
Berichten: 10
Lid geworden op: 09 sep 2021, 11:15
Locatie: Zwolle

De ANWB heeft in maart dit jaar een speedbike van het jaar verkiezing gehouden. Helaas staat er niet uitgebreid bij wat de testmethodes waren, maar ik ben benieuwd wat jullie hier van denken. Vond het vooral verrassend dat Stromer niet genoemd is. Wellicht is dat een belangen kwestie.

Mocht dit al ergens besproken zijn, excuus dan mag dit topic gesloten.

https://www.anwb.nl/fiets/nieuws/2021/m ... hloff%20HS.

Speedbike van het Jaar: Gazelle No 1
De prijs Speed e-bike van het Jaar 2021 is voor de Gazelle No1. Runner-up zijn de Kettler Velossi 2.0 en de Riese&Müller Supercharger2 GT Rohloff HS.

Over de Gazelle No 1
Bij de verkiezing Speed e-bike van het Jaar had de jury een echte primeur te pakken: de Gazelle No 1 wordt namelijk pas medio maart 2021 op de markt gebracht. Deze spiksplinternieuwe speed e-bike maakt met zijn stoere, unieke verschijning meteen indruk. De afwerking en styling zijn van hoog niveau. De fiets is voorzien van een geïntegreerde accu, automatische naafversnelling, beltdrive en een connected display. De volledig geïntegreerde cockpit met weggewerkte kabels oogt niet alleen opgeruimd, maar heeft ook een onderscheidende uitstraling. Als consument kun je de Gazelle No 1 bij aanschaf zelf configureren. De Gazelle No 1 is een perfecte e-bike voor woon-werkverkeer.

Prijs: € 5999,-
mrstrom

Dit is volgens mij al ergens besproken en bekritiseerd.
Gebruikersavatar
SophieC
Runner-up
Runner-up
Netherlands
Berichten: 10
Lid geworden op: 09 sep 2021, 11:15
Locatie: Zwolle

mrstrom schreef: 13 sep 2021, 13:55 Dit is volgens mij al ergens besproken en bekritiseerd.
Enig idee waar? Ik kon het helaas niet vinden.
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22816
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Alstu:

viewtopic.php?p=96052#p96052

Daar graag verder.
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Gesloten