Oproep: Klever Beta test

Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Merk SP: Klever X Alpha 45

Bicarbonaat schreef: 06 nov 2021, 11:18 rebranden is (stiekem/of minder stiekem) uw logo boven op het logo doen van je oem-leverancier.
wat je opnoemt zijn gebruikte merken van onderdelen.
Rebranding gebeurt niet alleen bij OEM producten, maar ook/juist bij bestaande merken, vandaar de naam RE-branding. Op OEM zit aanvankelijk immers geen merk. Dat plakt de fabrikant die het afneemt erop en meerdere fabrikanten kunnen hun merk op hetzelfde OEM product plakken.

Wat Stromer doet is bestaande merken re-branden: "Stromer by Alexrims", "Stromer Custom by Vee Tire", "Stromer HD922 by Tektro" etc. etc.

Dit in tegenstelling tot wat Klever nu b.v. doet met de koplamp. Dat is een "Klever"-koplamp. Dus geen "Klever by Roxim" koplamp, waarbij je gewoon de bekende Roxim koplap ziet maar dan met het Klever-logootje erop. Het is echt een totaal andere koplamp (en zou best OEM kunnen zijn, maar zo heb ik het niet van Klever begrepen).
Stromer ST1 X (2017) --> Stromer ST2 S (2018) --> Klever X Alpha 45 (2021)
Bicarbonaat
Veteraan
Veteraan
Belgium
Merk SP: klever b speed
Km-stand: 5200

:ay
(Ja ik ben de gezelligste op feestjes)
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Merk SP: Klever X Alpha 45

Voor wie overweegt om zich aan te melden voor de Klever beta test maar dat nog niet heeft gedaan: aanmelden kan tot 30 november, dus je hebt nog een week.
Stromer ST1 X (2017) --> Stromer ST2 S (2018) --> Klever X Alpha 45 (2021)
FreddyH
Veteraan | Forum Supporter
Veteraan | Forum Supporter
Netherlands
Merk SP: Bulls Green Mover E45

Stromeur schreef: 22 nov 2021, 21:52 Voor wie overweegt om zich aan te melden voor de Klever beta test maar dat nog niet heeft gedaan: aanmelden kan tot 30 november, dus je hebt nog een week.
Hoeft niet hoor, dat verkleint mijn kansen :lol:
Remember compliments you receive. Forget the insults. If you succeed in doing this, tell me how.
(Baz Luhrmann)
tyketto
Rookie
Rookie
Netherlands
Merk SP: st 1
Km-stand: 0

Ik heb me aangemeld :ay
Plaats reactie