Welkom op Speed Pedelec Review! Stel je even voor.

Gebruikersavatar
GFR
Rookie
Rookie
Netherlands
Berichten: 6
Lid geworden op: 01 feb 2020, 15:40
Merk SP: ST5 LTD

Eindelijk mijn Stromer gekregen. Moest er helaas lang op wachten. Nu een week in bezit.
Gebruikersavatar
SophieC
Runner-up
Runner-up
Netherlands
Berichten: 10
Lid geworden op: 09 sep 2021, 11:15
Locatie: Zwolle

Goedenavond,

Heb mij gisteren aangemeld en meteen raad gevraagd omdat ik bij een 2eHands Stromer ging kijken. Uiteraard heb ik waardevol advies gekregen!
Maar goed, ik zal me dan nu ook nog even voorstellen. :D

Ik ben Sophie, 25 jaar en rij nu dagelijks ww verkeer van 40km enkele reis met de auto of de motor.
Heb twee weken terug voor het eerst een Stromer gehuurd om het eens te proberen of het haalbaar was.. En wat een fantastische ervaring was dat!
Ben nu helaas nog niet in het bezit van een Stromer, maar ga hier zeker voor sparen en zal dan ook kilometers gaan vreten op de fiets.
Tot die tijd zal ik hier meelezen en het forum doorspitten op de nodige tips. :d3:
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22831
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Welkom!

Motor of auto eruit -> speed pedelec erin! :d3: :d3:
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Gebruikersavatar
SophieC
Runner-up
Runner-up
Netherlands
Berichten: 10
Lid geworden op: 09 sep 2021, 11:15
Locatie: Zwolle

Auto is onmogelijk, die heb ik helaas nodig wanneer het vriest (werk is niet goed bereikbaar met OV). En motor is toch wel een hobby die ik niet graag opgeef...
Ik vrees dat het gewoon keihard sparen wordt! :bc
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22831
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Dan wordt het sparen inderdaad.

Het najaar is traditioneel wel de periode waarin veel dealers hun collectie (nieuw/demo's) opruimen, dus je zou dat ook nog in de gaten kunnen houden.
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Gebruikersavatar
SophieC
Runner-up
Runner-up
Netherlands
Berichten: 10
Lid geworden op: 09 sep 2021, 11:15
Locatie: Zwolle

Dat had ik inderdaad gezien! Altijd mooi om in de gaten te houden. En wellicht komt er nog een 2eHands pareltje voorbij gefietst.
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22831
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Precies, en jezelf abonneren op de nieuwsbrieven van dealers die je interessant vindt, plus ze volgen op FB en Insta. Doe ik al jaren en via de combi van die drie kanalen kom je er altijd meteen achter zodra ze gaan uitverkopen. Kun je mooi cherry-picken :-)
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Gebruikersavatar
FreddyH
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 9406
Lid geworden op: 24 jan 2018, 17:46
Locatie: regio Eindhoven
Merk SP: Klever X-Speed α

SophieC schreef: 11 sep 2021, 20:52 Auto is onmogelijk, die heb ik helaas nodig wanneer het vriest (werk is niet goed bereikbaar met OV). En motor is toch wel een hobby die ik niet graag opgeef...
Ik vrees dat het gewoon keihard sparen wordt! :bc
Met vorst kan je prima fietsen hoor, alleen als het glad is laat ik mijn fiets staan... Dat is meestal prima te voorspellen.

Oh, en welkom :ay
🇺🇦
There was never a good war, or a bad peace :bn:
[Benjamin Franklin]
Gebruikersavatar
SophieC
Runner-up
Runner-up
Netherlands
Berichten: 10
Lid geworden op: 09 sep 2021, 11:15
Locatie: Zwolle

Stromeur schreef: 11 sep 2021, 21:13 Precies, en jezelf abonneren op de nieuwsbrieven van dealers die je interessant vindt, plus ze volgen op FB en Insta. Doe ik al jaren en via de combi van die drie kanalen kom je er altijd meteen achter zodra ze gaan uitverkopen. Kun je mooi cherry-picken :-)
Goeie tip!
Gebruikersavatar
FreddyH
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 9406
Lid geworden op: 24 jan 2018, 17:46
Locatie: regio Eindhoven
Merk SP: Klever X-Speed α

Ook even kijken of je werkgever een fietsplan heeft, kan ook een slok op een borrel schelen.
🇺🇦
There was never a good war, or a bad peace :bn:
[Benjamin Franklin]
Plaats reactie