pech met de b speed

jenn
Runner-up
Runner-up
Netherlands
Berichten: 11
Lid geworden op: 14 mar 2021, 14:40
Merk SP: Klever B speed
Km-stand: 16000

Afgelopen vrijdag had ik pech met de b speed. De ondersteuning haperde, wegvallen en weer vol inkomen. Dit had ik al eens eerder gehad en toen was de accu eruit en er weer in de oplossing. Nu in de stromende regen en stikkedonker natuurlijk niet. Uiteindelijk een foutcode EC 128 bat. Door de pechdienst naar mijn werk gebracht en 's middags de fiets naar de dealer gebracht. Paar dagen later kreeg ik het bericht dat de accu vervangen is.
Dus volgende week weer lekker met de fiets naar het werk :)
Bijlagen
pech met b speed.jpg
pech met b speed.jpg (6.71 MiB) 1460 keer bekeken
Gebruikersavatar
Flyy
Veteraan | Forum Supporter
Veteraan | Forum Supporter
Germany
Berichten: 483
Lid geworden op: 22 jun 2020, 20:55
Locatie: Paderborn
Merk SP: Klever B-Speed / Grace easy IG
Km-stand: 25052

So sah das bei mir vor Jahren aus. 😉


Zo zag het er bij mij jaren geleden uit 😉

Afbeelding
mrstrom

Balen, hopelikj snel weer op weg.
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22816
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Panne is balen, maar ik blijf dit gave foto's vinden. Staan er inmiddels aardig wat op ons forum.
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Wiebe
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 1030
Lid geworden op: 06 dec 2017, 21:50
Locatie: Gouda
Merk SP: Klever N Rogue
Km-stand: 7000

Nou, als je zo wordt opgehaald ben je iig je milieuwinst van een half jaartje fietsen in 1 keer kwijt... :o
Stromer St1X dec 2017 22" Orange, 814 Wh, 32 km enkel, 43506 and not counting anymore.
Klever N Rogue 2023 L Titan, 1200 Wh, 32 km enkel, 4000+ and counting.
Gebruikersavatar
Polling
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 606
Lid geworden op: 05 okt 2017, 16:32
Locatie: Oudheusden (NB) (NL)

Stromeur schreef: 22 okt 2021, 20:12 Panne is balen, maar ik blijf dit gave foto's vinden. Staan er inmiddels aardig wat op ons forum.
Ik vin d het meer het voorbeeld van hoe de pechhulp achterblijft bij de realiteit. Maak aan alle gewone wegenwacht (en concurrenten) auto’s een trekhaak en een goede fietsendrager, dat scheelt een heleboel toestanden, gaat denkelijk sneller en is in ieder geval veel beter voor het milieu. En dat is toch (voor mij in ieder geval) een van de redenen om met een SP te rijden.
Twee keer pech gehad, een keer zonder ondersteuning naar huis gereden (nog 35 km) en een keer fiets laten staan, met bus en trein verder, en later fiets met auto en fietsendrager opgehaald.
Peter Polling
motorloze Gaastra 4.14 voor recreatie en vakanties;
Bulls Lacuba E45 (Brose middenmotor) voor WW-verkeer
Gebruikersavatar
Flyy
Veteraan | Forum Supporter
Veteraan | Forum Supporter
Germany
Berichten: 483
Lid geworden op: 22 jun 2020, 20:55
Locatie: Paderborn
Merk SP: Klever B-Speed / Grace easy IG
Km-stand: 25052

Wiebe schreef: 23 okt 2021, 10:28 Nou, als je zo wordt opgehaald ben je iig je milieuwinst van een half jaartje fietsen in 1 keer kwijt... :o
Standard ist das in dem Unternehmen, was mich abgeholt hat nicht. Normalerweise wäre en Bulli geschickt worden. Der hatte aber schon einen anderen Einsatz.


Dit is niet standaard in het bedrijf dat me opgepikt heeft. Normaal gesproken zou er een busje gestuurd zijn. Maar het had al een andere opdracht.
Bicarbonaat

Wiebe schreef: 23 okt 2021, 10:28 Nou, als je zo wordt opgehaald ben je iig je milieuwinst van een half jaartje fietsen in 1 keer kwijt... :o
Die trucks rijden sowieso toch hoor
Gebruikersavatar
Golvas
Veteraan
Veteraan
Berichten: 5096
Lid geworden op: 23 dec 2018, 16:30
Locatie: BE

Wiebe schreef: 23 okt 2021, 10:28 Nou, als je zo wordt opgehaald ben je iig je milieuwinst van een half jaartje fietsen in 1 keer kwijt... :o

Zo is dat, dan stuur je hem toch door ? ... "sorry kerel, maar als je me zo ophaalt dan ben ik mijn milieuwinst van een half jaartje fietsen in 1 keer kwijt ... ik ga te voet" :bp:
Golvas V2.0 🇧🇪 🇺🇦

🚲 S̶t̶r̶o̶m̶e̶r̶ ̶S̶T̶2̶ ̶2̶0̶1̶8̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶S̶p̶o̶r̶t̶ ̶2̶0̶”̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶M̶a̶t̶t̶ ̶B̶l̶a̶c̶k̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶9̶8̶3̶ ̶W̶h̶ (Verkocht)
Plaats reactie