Ligt niet aan een "speciaal voorblad" of een bezuiniging van Stromer. Ligt ofwel aan de dealer die e.e.a. niet goed heeft nagelopen, of het is gewoon dikke pech.
Het regent hier namelijk geen meldingen van kettingen die eraf lopen. (In tegendeel, het gebeurt maar zelden.)
Stromer ST1 of RM Supercharger 2
-
- Pro
- Berichten: 91
- Lid geworden op: 21 sep 2019, 23:37
Goede keuze lijkt mij...!
Ben mij ook serieus aan het oriënteren voor een R&M Supercharger ll met Rohlhoff....Nu nog de Charger GT uit 2016 maar wil relaxter gaan rijden op snelheid en dan is de Rohloff toch de max.....Die gele wellicht. ?..Welke kleur heb je gekozen en ook de keuze voor een KIOX gedaan ? Het voordeel van een Rohlhof is dat je een startversnelling kan kiezen. ..
Ben mij ook serieus aan het oriënteren voor een R&M Supercharger ll met Rohlhoff....Nu nog de Charger GT uit 2016 maar wil relaxter gaan rijden op snelheid en dan is de Rohloff toch de max.....Die gele wellicht. ?..Welke kleur heb je gekozen en ook de keuze voor een KIOX gedaan ? Het voordeel van een Rohlhof is dat je een startversnelling kan kiezen. ..
Ik vindt het een mooie fiets, zal best lekker fietsen...
blijf me wel verbazen over die prijzen....fl 17500 voor een fiets
blijf me wel verbazen over die prijzen....fl 17500 voor een fiets
2016: Kalkhoff Endeavour impulse 2.0 high speed, 2017: Stromer ST2, 2018: Bultaco Albero 4.5, 2018/2019: Stromer ST3LE, 2020: Fuell Flluid 1S, 2020: ST5 , 2023: ST7
-
- Pro
- Berichten: 91
- Lid geworden op: 21 sep 2019, 23:37
Onlangs een discussie gehad met iemand die zei dat je de omrekenfactor voor de oude gulden niet meer mag gebruiken. Geen 2,20371 maar I,80.
Lijkt me onzin wat ik reken na 18,5 jaar nog altijd om..En inderdaad. ..Een Stromer of R&M gaat al snel richting 18000 gulden.Je moet het zien als volwaardig alternatief voor een (2e) auto dat die idiote prijzen enigszins te verantwoorden Bekijk ook de positieve invloed op de gezondheid want die is onbetaalbaar en dat zet alles in een ander perspectief!
Lijkt me onzin wat ik reken na 18,5 jaar nog altijd om..En inderdaad. ..Een Stromer of R&M gaat al snel richting 18000 gulden.Je moet het zien als volwaardig alternatief voor een (2e) auto dat die idiote prijzen enigszins te verantwoorden Bekijk ook de positieve invloed op de gezondheid want die is onbetaalbaar en dat zet alles in een ander perspectief!
- Stromeur
- Admin | Forum Supporter
- Berichten: 23003
- Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
- Locatie: Friesland
- Merk SP: Stromer ST3 PINION SE
Ik vraag me weleens af of mensen die nog altijd omrekenen naar guldens ook hun salaris mee omrekenen naar guldens.
Na 18 jaar kun je het niet meer 1 op 1 (of / 2,20371 ) meer vergelijken, de economie is veranderd en alles is mee-gegaan. Je kunt van bikes in deze prijsklasse hoogstens concluderen dat het een enorme smak geld is, dat blijft natuurlijk wel zo.
Na 18 jaar kun je het niet meer 1 op 1 (of / 2,20371 ) meer vergelijken, de economie is veranderd en alles is mee-gegaan. Je kunt van bikes in deze prijsklasse hoogstens concluderen dat het een enorme smak geld is, dat blijft natuurlijk wel zo.
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
-
- Pro
- Berichten: 91
- Lid geworden op: 21 sep 2019, 23:37
In 2002 is het salaris inderdaad bijna gehalveerd ! Echter in die ruim 18 jaar zijn de prijzen meer dan verdubbeld.
Maar het salaris is voor de meesten lang niet zo hard meegegaan..
Maar het salaris is voor de meesten lang niet zo hard meegegaan..
-
- Rookie
- Berichten: 7
- Lid geworden op: 24 mei 2020, 13:37
- Locatie: Woerden
- Merk SP: Riese & Müller
De gele (curry) inderdaad, prachtige kleur! Kiox display is ook erg fijn, als je deze er af haalt werkt de motorfunctie niet meer; kleine extra beveiliging (al moet ik nog even uitzoeken wat er gebeurd als ik de kiox kwijtraak).Harrievang schreef: ↑18 jun 2020, 19:51 Goede keuze lijkt mij...!
Ben mij ook serieus aan het oriënteren voor een R&M Supercharger ll met Rohlhoff....Nu nog de Charger GT uit 2016 maar wil relaxter gaan rijden op snelheid en dan is de Rohloff toch de max.....Die gele wellicht. ?..Welke kleur heb je gekozen en ook de keuze voor een KIOX gedaan ? Het voordeel van een Rohlhof is dat je een startversnelling kan kiezen. ..
Het is inderdaad een dure fiets, maar vergeleken met een ST3 met verende voorvork, vouwslot en verende zadelpijn kom je ongeveer op dezelfde prijs uit (deze zitten allemaal standaard bij de RM).
Daarnaast schakel je elektrisch met de Rohloffsnaaf. Wel is het echt even wennen; je moet de trappers wel bewegen, maar geen kracht uitoefenen. Doe je dat niet, dan hoor je de tandwielen en gaat het schakelen niet altijd goed. Heb er nu geen last meer van omdat ik er al een tijdje op rij.
Riese & Müller Supercharger2 GT Rohloff