R&M Superdelite

Harrievang
Pro
Pro
Berichten: 91
Lid geworden op: 21 sep 2019, 23:37

Zal mij benieuwen wat je van de Rohlhoff vindt. ..Aan de prijs maar het zou beter zijn...Alleen die te kleine knopjes om te schakelen zouden beter kunnen. ...Had hierboven al iets geschreven over de betere CARGONAAF. ..Is een echt verbetering en zou sinds kort op all en HS modellen van R&M zitten. ..Rijd er gemakkelijk 40+ mee....
Harrievang
Pro
Pro
Berichten: 91
Lid geworden op: 21 sep 2019, 23:37

Die Cargonaaf heeft betrekking op de Vario. ...De Enviolo dus.
Supertjeduc
Pro
Pro
Berichten: 63
Lid geworden op: 16 mei 2020, 19:10

Harrievang schreef: 31 mei 2020, 23:24 Zal mij benieuwen wat je van de Rohlhoff vindt. ..Aan de prijs maar het zou beter zijn...Alleen die te kleine knopjes om te schakelen zouden beter kunnen. ...Had hierboven al iets geschreven over de betere CARGONAAF. ..Is een echt verbetering en zou sinds kort op all en HS modellen van R&M zitten. ..Rijd er gemakkelijk 40+ mee....
Ja die zat er dus in bij al die fietsen , je ziet wel eens van die hele kleine kindjes op fietsjes met hele kleine wieltjes die hun moeder proberen bij te houden
Nou zo’n trap frequentie heb je bij 40
Supertjeduc
Pro
Pro
Berichten: 63
Lid geworden op: 16 mei 2020, 19:10

Harrievang schreef: 31 mei 2020, 23:24 Zal mij benieuwen wat je van de Rohlhoff vindt. ..Aan de prijs maar het zou beter zijn...Alleen die te kleine knopjes om te schakelen zouden beter kunnen. ...Had hierboven al iets geschreven over de betere CARGONAAF. ..Is een echt verbetering en zou sinds kort op all en HS modellen van R&M zitten. ..Rijd er gemakkelijk 40+ mee....
Maar ik bedenk me als jij een gen 2 hebt dan heb je een heel andere tandwiel verhouding
Volgens mij zijn die bij de gen 4 met het grote tandwiel voor bij de 25 km versie en de 45 km versie het zelfde
En bij de 25 km versie kun je daar prima mee uit de voeten , maar bij de 45 km gaat het goed tot 35 km daarna wordt de trap frequentie te hoog
Harrievang
Pro
Pro
Berichten: 91
Lid geworden op: 21 sep 2019, 23:37

Sinds ik met die betere Cargonaaf rijd is de trapfrequentie best te doen tot de begrenzer er bij 43,6 er inkomt.
Wellicht is de Rohloff beter. Onlangs nog gereden met een Supercharger ll met de Cargonaaf. ..Ja..op de HS modellen zijn ze nu standaard en de trapfrequentie was precies hetzelfde ondanks het grote tandwiel vooraan!
Supertjeduc
Pro
Pro
Berichten: 63
Lid geworden op: 16 mei 2020, 19:10

Afbeelding


Deze is het geworden , een ebike dus , en met ketting
Veel op gestoken van dit forum en ben tot de conclusie gekomen dat een ebike+ voor mij voldoende was
Het is geen stromer geworden bij gebrek aan dealers in de buurt , als de fm waar ik deze gekocht heb stromers verkocht had ik misschien een andere keuze gemaakt
Harrievang
Pro
Pro
Berichten: 91
Lid geworden op: 21 sep 2019, 23:37

Goed gekozen en veel comfort met die achtervering. ..En de mogelijkheid om voor een 625 w accu te kiezen ipv 500 w.R&M zal wel moeten vanwege de concurrenten die deze al eerder konden leveren.
Supertjeduc
Pro
Pro
Berichten: 63
Lid geworden op: 16 mei 2020, 19:10

Ja heb die 625 accu , kun je pas sinds een week krijgen blijkbaar
Supertjeduc
Pro
Pro
Berichten: 63
Lid geworden op: 16 mei 2020, 19:10

Harrievang schreef: 02 jun 2020, 20:39 Goed gekozen en veel comfort met die achtervering. ..En de mogelijkheid om voor een 625 w accu te kiezen ipv 500 w.R&M zal wel moeten vanwege de concurrenten die deze al eerder konden leveren.
Heb deze fiets meer gekocht om dat ik hem mooi vindt denk dat de charger ook wel voldaan had
Harrievang
Pro
Pro
Berichten: 91
Lid geworden op: 21 sep 2019, 23:37

Deze is mooier afgewerkt dan de Charger. ..Daar zie je een lasbraam bij de overgang onderbuis naar de motor.
Bij deze en ook Supercharger is dit mooi strak. .Een vraag aan jou...Wat vindt je van ern NEVO 3 ? Deze overweeg ik als vervanger van mijn Charger 1 GT vanwege de makkelijke opstap en toch even stabiel !
Plaats reactie