Bestuurder speed-pedelec gewond na val en aanrijding in Borger

Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22816
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Hey Klaas-Jan, goed om hier ook even van je te horen :ay

Wat een verschrikkelijk ongeval heb jij gehad. En dan mag je nu 'blij' zijn dat je het kunt navertellen en dat je revalidatie ongetwijfeld heel zwaar wordt, maar dat je goede vooruitzichten hebt. En dat is natuurlijk ook fantastisch, gezien de omstandigheden.

Ik vind het heel erg nasty, dat de media en reagluurders zo harteloos hebben gereageerd. Dit had inderdaad net zo goed een scholier kunnen zijn. Zulke afzettingen zijn gewoon bloedlink.

Maar trek je niet teveel aan van wat mensen vinden die jou en de situatie daar helemaal niet kennen. Je bent er nog en je gaat alles richten op je succesvolle revalidatie. Respect voor hoe je hier je schouders onder zet. Het allerbeste gewenst, en laat vooral nog eens van je horen.
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Gebruikersavatar
J3R
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 616
Lid geworden op: 15 mei 2018, 20:35
Locatie: NL

Wat een klapper Klaas-Jan, veel sterkte en beterschap; al met al kun je het gelukkig nog navertellen.
Begreep dat er sprake was van een automobilist die ongelukkig bij dit ongeval betrokken raakte; heb je daar nog contact mee kunnen hebben?
🇳🇱 Stromer (ST2) ST3 🚲 Li-ion 983Wh 🔋
BorgerstromerST3
Rookie
Rookie
Netherlands
Berichten: 2
Lid geworden op: 30 sep 2021, 17:54
Locatie: Borger
Merk SP: Stromer ST3
Km-stand: 5034

Toevallig kwam er vanmiddag iemand uit borger op bezoek van de fietsclub.
Hij hoort en ziet van alles in het dorp.
Degene waarvan de kar waarmee ik ben aangereden heb ik nog niks van gehoord. Het schijnt dat er wel contact is geweest en dat zij ook bezorgd waren over het beloop. Maar met hen komt het wel goed.
Degene die daar achter reed heeft echt alles voor haar ogen zien gebeuren. Ze kon op tijd stoppen, maar heeft er nog steeds erg veel moeite mee. Met name het beeld van iemand zo te zien worden aangereden is erg blijven hangen. Zij was vrij jong en als je als jonge automobilist zoiets ziet gebeuren blijft je dat wel bij als de persoon stil op de grond blijft liggen. (Bewegen ging even niet meer). Ditzelfde overkwam mijn buurman die mij ook heeft zien vliegen en als eerste mij heeft weten te stabiliseren. Toen ik hem op dag 3 belde schoot hij helemaal vol en was helemaal gelukkig dat hij mijn stem weer hoorde.
Mijn vrouw heeft het telefoonnummer en contact met de vrouw gehad die erachter reed gehad. Ikzelf nog niet. Maar het lijkt mij goed als ik haar even zou bellen en mijn stem en ideeen te laten horen zoals ik het hier ook heb verwoord.
Dit wordt mijn volgende actie vanavond.

Het meest gekke is dat de anesthesist op een stromer reed, veel verpleging een speed pedelec overweegt te kopen of al heeft en de fysio er ook een een week op proef zou krijgen. Hier in groningen en met name in het umcg komen ze steeds meer. Een gunstige ontwikkeling wat mij betreft.

Ondertussen weet ik dat het herstel van de functie van mijn rechter hand tenminste een half jaar gaat duren. Dus stromeren zit nog even niet in deze winter. Als ik weer thuis ben zal ik hem mooi oppoetsen voor het voorjaar. Geen pekel voor mij deze winter. Daarna zie ik het wel weer.
Jullie wel veel veilige kilometers gewenst en bedankt voor de steun en goede raad..
BramVDBe
Pro
Pro
Belgium
Berichten: 73
Lid geworden op: 21 jun 2020, 13:34
Locatie: Bonheiden België
Merk SP: Stromer st1 2020
Km-stand: 11000

Wat een heftig ongeval Klaas-Jan.

Veel beterschap gewenst en goed dat je vol positieve moed erover kan spreken. Laat ons hopen dat de infrastructuur snel volgt aan het frequenter gebruik van een SP, want anders gaan we deze verhalen nog vaak moeten lezen. Wat een verschrikkelijk idee is zo'n betonnen boordje toch...
Plaats reactie