@Stromeur:Stromeur schreef: ↑26 feb 2019, 21:03 Ik begrijp niet waarom je een lader die problemen geeft zelf open maakt als die nog binnen garantie is. Nu heb je dus een handjevol schroefjes, wat kapot plastic en een lader met kuren. En nu?
Lader onder garantie omruilen bij de dealer was toch veel handiger geweest? En ja, kan dat de lader na verloop van tijd opnieuw gaat rammelen, maar dan ruil je 'm gewoon weer in. Net zo lang totdat Stromer dit euvel oplost.
Als je zelf gaat morrelen aan je lader en er gaat daarna iets fout bij het opladen (wat nu al het geval was bij jouw lader, dus er was meer aan de hand dan alleen wat irritante rammeltjes), en er gaat wat stuk aan je Stromer of je accu tijdens het laden, dan kun je naar garantie fluiten.
Overigens zegt Stromer inmiddels dat we onze lader niet meer in de fietstas mee mogen nemen. Daar vind ik van alles van (volstrekt belachelijk), maar we zullen het ermee moeten doen. Ik weet niet of jij dit wel doet/deed?
Het is niet alsof ik de fiets uit elkaar het halen ben he? Het zijn 4 schroefjes - de lader heeft geen zegel - kan er zo nog mee naar de dealer. Ik doe 99% vd klusjes waar ik tegenaan loop zelf maar altijd met afdoende voorwerk. Die kap van de claxon vervangen door dat stukje vakwerk van Jroen - wat beter is - betreft ook aantal schroeven verwijderen van de fiets. Ik denk dat een van die stukjes de fan heeft geblokkeerd want hij werd erg warm doet het nu weer prima (zo lijkt). Ik zou het echt waardeloos vinden als ik twee keer naar Adam kan voor een paar losse schroefjes.... trek ook displays en complete dashboards uit mijn auto dus die 4 schroefjes moet nog wel gaan. Dat vind ik juist zo TOP aan forums als deze opdat we kunnen leren van elkaar (tekst, ervaringen zelfs foto’s bekeken voor gereedschap te pakken). Doe ik ook met auto, Holtkamper etc... ben dus heel blij met jullie allemaal! Mbt lader niet in de tas - wat is het alternatief (weet het antwoord wel) - kom namelijk niet op en neer op 1 lading.......