Welke cassette body gebruikt Stromer?

Gebruikersavatar
Golvas
Veteraan
Veteraan
Berichten: 5096
Lid geworden op: 23 dec 2018, 16:30
Locatie: BE

Een PB ... daar hebben we met zijn allen wat aan. :ay
Golvas V2.0 🇧🇪 🇺🇦

🚲 S̶t̶r̶o̶m̶e̶r̶ ̶S̶T̶2̶ ̶2̶0̶1̶8̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶S̶p̶o̶r̶t̶ ̶2̶0̶”̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶M̶a̶t̶t̶ ̶B̶l̶a̶c̶k̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶9̶8̶3̶ ̶W̶h̶ (Verkocht)
rubenv
Pro
Pro
Belgium
Berichten: 71
Lid geworden op: 08 jun 2019, 08:58

Golvas schreef: 25 jan 2020, 19:25:bj :bj :bj
Heb er niet naar gekeken, maar zal er ook wel niet opstaan. Anders wist jij het merk en type nummer van je originele body ook ;)
rubenv
Pro
Pro
Belgium
Berichten: 71
Lid geworden op: 08 jun 2019, 08:58

Golvas schreef: 25 jan 2020, 19:31 Een PB ... daar hebben we met zijn allen wat aan. :ay
Heb het niet in een shop gekocht. En zet niet zomaar iemand zijn naam op een openbaar forum
Gebruikersavatar
Golvas
Veteraan
Veteraan
Berichten: 5096
Lid geworden op: 23 dec 2018, 16:30
Locatie: BE

rubenv schreef: 25 jan 2020, 19:32 Anders wist jij het merk en type nummer van je originele body ook ;)
Ik ben dan ook niet op zoek naar het merk en type nummer van de body die origineel op mijn ST2 staat ... interesseert me op dit moment geen moer. ;)
Golvas V2.0 🇧🇪 🇺🇦

🚲 S̶t̶r̶o̶m̶e̶r̶ ̶S̶T̶2̶ ̶2̶0̶1̶8̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶S̶p̶o̶r̶t̶ ̶2̶0̶”̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶M̶a̶t̶t̶ ̶B̶l̶a̶c̶k̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶9̶8̶3̶ ̶W̶h̶ (Verkocht)
rubenv
Pro
Pro
Belgium
Berichten: 71
Lid geworden op: 08 jun 2019, 08:58

Golvas schreef: 25 jan 2020, 20:05
rubenv schreef: 25 jan 2020, 19:32 Anders wist jij het merk en type nummer van je originele body ook ;)
Ik ben dan ook niet op zoek naar het merk en type nummer van de body die origineel op mijn ST2 staat ... interesseert me op dit moment geen moer. ;)
En toch ben je al van eind November aan het mailen voor het typenummer van je originele formula body :roll:
Gebruikersavatar
Golvas
Veteraan
Veteraan
Berichten: 5096
Lid geworden op: 23 dec 2018, 16:30
Locatie: BE

Neen, ik probeer - sedert half november - Daniel1975 aan een antwoord op zijn vraag te helpen.
Golvas V2.0 🇧🇪 🇺🇦

🚲 S̶t̶r̶o̶m̶e̶r̶ ̶S̶T̶2̶ ̶2̶0̶1̶8̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶S̶p̶o̶r̶t̶ ̶2̶0̶”̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶M̶a̶t̶t̶ ̶B̶l̶a̶c̶k̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶9̶8̶3̶ ̶W̶h̶ (Verkocht)
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22831
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Merk en type van de body weet rubenv niet, gegevens van de verkoper publiceert rubenv niet. We kunnen dus helaas niet anders dan concluderen dat zijn bericht geen nieuwswaarde heeft voor het Stromer Forum.
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
rubenv
Pro
Pro
Belgium
Berichten: 71
Lid geworden op: 08 jun 2019, 08:58

Stromeur schreef: 25 jan 2020, 21:48 Merk en type van de body weet rubenv niet, gegevens van de verkoper publiceert rubenv niet. We kunnen dus helaas niet anders dan concluderen dat zijn bericht geen nieuwswaarde heeft voor het Stromer Forum.
waarom niet? Heb Henry juist een pb gestuurd bij wie hij een body kan bestellen. Ik ben zelf lang aan het twijfelen geweest wat ik ging doen met de cassette. Had al een 12T geplaatst bij mijn xt cassette. Maar moest de derailleur vreemd genoeg regelmatig opnieuw afregelen. Dus ben blij dat ik nu een body heb gevonden waar een race cassette perfect op past. Had op het forum nog niks gevonden over een andere body. Daarom wou ik het delen, maar ga echt geen naam openbaar posten. Dus als iemand intresse heeft wil ik gerust via pb de verkoper zijn naam doorgeven.
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22831
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Het Stromer Forum heeft meer dan 30.000 unieke bezoekers per maand (stand december 2019). Die zijn niet geholpen met een paar PB'tjes achter de schermen.

Dat je iemands naam niet wil posten: prima. Maar plaats dan op zijn minst een foto van het typenummer op het product of de verpakking, anders heeft niemand er wat aan. Wellicht kun je dit navragen bij degene van wie je dit product hebt gekocht en dat hier posten. En anders houdt het dus gewoon op :bn:
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
rubenv
Pro
Pro
Belgium
Berichten: 71
Lid geworden op: 08 jun 2019, 08:58

Stromeur schreef: 25 jan 2020, 23:18 Het Stromer Forum heeft meer dan 30.000 unieke bezoekers per maand (stand december 2019). Die zijn niet geholpen met een paar PB'tjes achter de schermen.

Dat je iemands naam niet wil posten: prima. Maar plaats dan op zijn minst een foto van het typenummer op het product of de verpakking, anders heeft niemand er wat aan. Wellicht kun je dit navragen bij degene van wie je dit product hebt gekocht en dat hier posten. En anders houdt het dus gewoon op :bn:
Net zoals op de origine body zal de typenummer er niet opstaan. Zat gewoon in een plasic zakje zonder merk of typenummer op. En de verkoper weet het ook niet. Heb het juist nagevraagd. Dus dan zal ik spijtig genoeg alleen de enkele die mij een pb sturen kunnen verder helpen
Plaats reactie