Nieuw: Pirelli Angel™ WT Urban winterband

Reinout-ST3
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 863
Lid geworden op: 18 jun 2017, 09:49
Locatie: Elst (Gld)
Merk SP: ST3 C1.12
Km-stand: 60.000

Heb ze al besteld voor onder de nieuwe ST3Pinion/ABS......
De huidige WT is een echte fijne en betrouwbare band (zie commentaar boven). De nieuwe moet zich nog gaan bewijzen maar als er niet getest wordt weten we het nooit.
Als liefst had ik gdzien dat de huidige WT gewoon wat vergroot was en goedgekeurd. Nu is het een echte nieuwe band geworden.
Pirelli heeft voor mij met de oude WT wel effe een band neergezet die me gewoon nieuwsgierig maakt naar de nieuwe goedgekeurde versie.

Tot test
grtz
Reinout
Gebruikersavatar
J3R
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 616
Lid geworden op: 15 mei 2018, 20:35
Locatie: NL

Ik wacht het nog even af; zo langzamerhand wordt het hier een bandenmagazijn met de oorspronkelijk geleverde ST3 band, de Conti Winter en in gebruik de eerste Pirelli WT (die uitstekend bevallen).
Met de aanschaf van deze nieuwe en onbekende Pirelli Angel WT Urban (PAWTU?) zou ik eerst meer willen weten over de eigenschappen.
Ze zijn wel opgenomen in de Stromer optielijst met een stevige 84 EUR p/stuk, een losse verkoop nog niet gezien.
Banden.png
Banden.png (161.23 KiB) 1899 keer bekeken
🇳🇱 Stromer (ST2) ST3 🚲 Li-ion 983Wh 🔋
Schullie1989
Veteraan | Forum Supporter
Veteraan | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 429
Lid geworden op: 30 jun 2020, 00:24
Locatie: Overijssel: Omgeving Rijssen
Merk SP: Stromer ST5 2023 of ST7 DP

Vraagje van mijn kant. Afgelopen winter heb ik twee keer lek gereden op de Winter banden TW757 | 57-584. Daar ben ik dus niet zo tevreden over.
Voor de aankomende herft/winter maanden wil ik daarom graag de nieuwe Pirelli Angel WT Urban | 57-584 bestellen.

Heeft deze nieuwe band een witte rand aan de zijkant of is hij volledig zwart? Het is op de foto's eerder in deze topic niet goed te zien...
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22829
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Deze band heeft geen zijreflectie. Dat heeft geen enkele Stromer band.
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Schullie1989
Veteraan | Forum Supporter
Veteraan | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 429
Lid geworden op: 30 jun 2020, 00:24
Locatie: Overijssel: Omgeving Rijssen
Merk SP: Stromer ST5 2023 of ST7 DP

Stromeur schreef: 02 sep 2021, 15:22 Deze band heeft geen zijreflectie. Dat heeft geen enkele Stromer band.
Bedankt voor je reactie. Dat hoopte ik inderdaad al. Helemaal zwart is veel mooier.....

Heb de nieuwe Pirelli Angel WT Urban ook besteld! Ben benieuwd hoe vaak ik deze winterperiode dit vervoersmiddel ga tegenkomen :lol:
Bijlagen
6F1315C3-18DA-41B7-BBD3-A51EC5D0AFDB.jpeg
6F1315C3-18DA-41B7-BBD3-A51EC5D0AFDB.jpeg (360.73 KiB) 1801 keer bekeken
StromerMoose
Pro | Forum Supporter
Pro | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 77
Lid geworden op: 24 okt 2018, 12:40
Locatie: Boven Rotterdam
Merk SP: Stromer ST3

Ik heb mijn ANWB service ook uitgebreid met een fietsmodule. En ik maar denken dat ze je even helpen met plakken als je een lekke band hebt, :lol:
Stromer ST3 LE
Gebruikersavatar
J3R
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 616
Lid geworden op: 15 mei 2018, 20:35
Locatie: NL

StromerMoose schreef: 02 sep 2021, 22:09 Ik heb mijn ANWB service ook uitgebreid met een fietsmodule. En ik maar denken dat ze je even helpen met plakken als je een lekke band hebt, :lol:
Voor de SP: zie de opmerking op de ANWB site:
Let op: speed pedelecs vallen niet onder de service van Wegenwacht Fiets.
Speed pedelecs kun je voor pechhulp verzekeren met onze Bromfiets Service
  • 24 uur per dag, 7 dagen in de week hulp bij pech onderweg binnen Nederland en België.
    Pech niet ter plekke op te lossen? Wij brengen je naar je bestemming of reparateur.
    Je hebt ook recht op hulp wanneer je met een andere bromfiets pech hebt.
    Met de fiets? Ook dan heb je recht op pechhulp.
Prijs Bromfiets Service
Bromfiets Service van de ANWB kost 57,50 per jaar exclusief het ANWB-lidmaatschap (15,50).
🇳🇱 Stromer (ST2) ST3 🚲 Li-ion 983Wh 🔋
Jack
Rookie
Rookie
Belgium
Berichten: 3
Lid geworden op: 20 aug 2018, 23:42
Merk SP: Stromer ST2
Km-stand: 20000

Stromeur schreef: 31 aug 2021, 19:20 Onze Reinout-ST3 rijdt al vele duizenden kilometers naar volle tevredenheid rond op de Pirelli CYCL-e Winter (WT) band, die eigenlijk maar één 'nadeel' kent en dat is dat-ie niet het voor speed pedelecs vereiste ECE-R75 keurmerk heeft.

Maar, zo werd ons verteld, ook deze "Pirelli WT" zou dit jaar een ECE-R75 keurmerk krijgen. Hartstikke :ay prachtig, want de Vee Tire TW757 presteert ondermaats op het gebied van lekbestendigheid dus er is behoefte aan een goeie, gekeurde, winterband voor 27,5" wielen.

Tijdens het Stromer Universe in Genk zagen we dat de Pirelli winterband in de reeds bestaande bandendisplay erbij is gedrukt, maar wat schetst onze verbazing:
ANDERE BAND! Altijd tof als fabrikanten de modelnaam ("WT") recyclen voor een totaal ander product...



Stromer banden 2022.jpg
Waar zijn de Pirelli’s verkrijgbaar voor de Stromer ST3 ?
Gebruikersavatar
FreddyH
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 9406
Lid geworden op: 24 jan 2018, 17:46
Locatie: regio Eindhoven
Merk SP: Klever X-Speed α

Bij je Stromer dealer?
🇺🇦
There was never a good war, or a bad peace :bn:
[Benjamin Franklin]
Gebruikersavatar
Peerke1960
Veteraan | Forum Supporter
Veteraan | Forum Supporter
Ukraine
Berichten: 1590
Lid geworden op: 12 aug 2019, 11:18
Locatie: Nijmegen
Merk SP: ST3P, C1.12, M99, knipperlicht
Km-stand: 10001

Klopt
Mangs a'k op de fietse fietse, deank ik wa es..... ( Herman Finkers)
Plaats reactie