Nieuw: Pirelli Angel™ WT Urban winterband

Gebruikersavatar
Golvas
Veteraan
Veteraan
Berichten: 5096
Lid geworden op: 23 dec 2018, 16:30
Locatie: BE

Jack schreef: 05 okt 2021, 11:39 Waar zijn de Pirelli’s verkrijgbaar voor de Stromer ST3 ?
Over welke Pirelli's heb je het eigenlijk ? :bn:
Golvas V2.0 🇧🇪 🇺🇦

🚲 S̶t̶r̶o̶m̶e̶r̶ ̶S̶T̶2̶ ̶2̶0̶1̶8̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶S̶p̶o̶r̶t̶ ̶2̶0̶”̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶M̶a̶t̶t̶ ̶B̶l̶a̶c̶k̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶9̶8̶3̶ ̶W̶h̶ (Verkocht)
Jack
Rookie
Rookie
Belgium
Berichten: 3
Lid geworden op: 20 aug 2018, 23:42
Merk SP: Stromer ST2
Km-stand: 20000

Oeps sorry de Pirelli Angel WT Urban band,is hij al in België verkrijgbaar en zoja wat is de prijs aub :bf:
Gebruikersavatar
Golvas
Veteraan
Veteraan
Berichten: 5096
Lid geworden op: 23 dec 2018, 16:30
Locatie: BE

Beschikbaarheid kan je navragen bij je Stromer verkoper, stukprijs = € 84.
Golvas V2.0 🇧🇪 🇺🇦

🚲 S̶t̶r̶o̶m̶e̶r̶ ̶S̶T̶2̶ ̶2̶0̶1̶8̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶S̶p̶o̶r̶t̶ ̶2̶0̶”̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶M̶a̶t̶t̶ ̶B̶l̶a̶c̶k̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶9̶8̶3̶ ̶W̶h̶ (Verkocht)
jovdt
Veteraan
Veteraan
Belgium
Berichten: 625
Lid geworden op: 28 mei 2018, 14:48
Locatie: geraardsbergen

Golvas schreef: 05 okt 2021, 22:18 Beschikbaarheid kan je navragen bij je Stromer verkoper, stukprijs = € 84.
Vandaag een ST 2 gekocht voor een vriendin en ook deze band laten opleggen . Wordt normaal volgende week geleverd...hopelijk zitten ze er dan op ....
Laat het zeker weten .
ST 2 van 2018 ww Geraardsbergen -Dilbeek 32 km enkel. Wat spullen van Jeroen...
Gebruikersavatar
SamG
Expert
Expert
Belgium
Berichten: 122
Lid geworden op: 26 apr 2019, 11:13
Locatie: Antwerpen
Merk SP: Stromer ST3
Km-stand: 15.000

Op de belgische fb pagina van stromer sprak er iemand al over een zoemend geluid tijdens het rijden.

En dat zette me aan het denken.
Is er eigenlijk een impact op verbruik naargelang het type band dat op de stromer ligt?
Ik weet zelf dat temp, wind,gewicht, bandendruk etc allemaal een impact hebben maar hoe groot is de impact van de band zelf?

Autobanden hebben ook een rating van hoe "zuinig" ze zijn... :bn:
ST3 wit, 983 Wh :d3: Woon-werk 55km enkel, Antwerpen-kempen
Gebruikersavatar
FreddyH
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 9406
Lid geworden op: 24 jan 2018, 17:46
Locatie: regio Eindhoven
Merk SP: Klever X-Speed α

SamG schreef: 22 okt 2021, 23:31 Op de belgische fb pagina van stromer sprak er iemand al over een zoemend geluid tijdens het rijden.

En dat zette me aan het denken.
Is er eigenlijk een impact op verbruik naargelang het type band dat op de stromer ligt?
Ik weet zelf dat temp, wind,gewicht, bandendruk etc allemaal een impact hebben maar hoe groot is de impact van de band zelf?

Autobanden hebben ook een rating van hoe "zuinig" ze zijn... :bn:
Dat zoemend geluid had ik ook bij de Schwalbe Marathon 365GT, in mindere mate ook bij de Winter Conti. Met de Schwalbe banden merkte ik ook een hoger verbruik en een lagere topsnelheid tov zomerbanden. Wederom: bij de Winter Conti's geldt dat ook maar in mindere mate.
🇺🇦
There was never a good war, or a bad peace :bn:
[Benjamin Franklin]
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22831
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Het blijft altijd een spel tussen grip en snelheid/efficiency.

De Schwalbe Super Moto X banden op mijn Klever X Alpha 45 zijn sneller (en stiller) dan de Pirelli Cycl-e banden die ik er nu op heb liggen. Maar die Schwalbes hadden duidelijk minder grip in de bochten en op nat wegdek.

De nieuwe Scalato Spasso S band die ik onlangs op een ST3 heb getest hoor je ook iets, maar wel een heerlijke band om je bike plat mee de bocht in te leggen.
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
jovdt
Veteraan
Veteraan
Belgium
Berichten: 625
Lid geworden op: 28 mei 2018, 14:48
Locatie: geraardsbergen

jovdt schreef: 06 okt 2021, 19:05
Golvas schreef: 05 okt 2021, 22:18 Beschikbaarheid kan je navragen bij je Stromer verkoper, stukprijs = € 84.
Vandaag een ST 2 gekocht voor een vriendin en ook deze band laten opleggen . Wordt normaal volgende week geleverd...hopelijk zitten ze er dan op ....
Laat het zeker weten .
Fiets wordt geleverd met conti's.... Pirelli was nog niet te krijgen (of uitverkocht).... :cry:
ST 2 van 2018 ww Geraardsbergen -Dilbeek 32 km enkel. Wat spullen van Jeroen...
Gebruikersavatar
Golvas
Veteraan
Veteraan
Berichten: 5096
Lid geworden op: 23 dec 2018, 16:30
Locatie: BE

Stromer branded Pirelli's niet op voorraad bij de verkoper en Conti's eronder ... ik zou blij zijn. :ay

(fiets blijkbaar ook niet leverbaar ...)
Golvas V2.0 🇧🇪 🇺🇦

🚲 S̶t̶r̶o̶m̶e̶r̶ ̶S̶T̶2̶ ̶2̶0̶1̶8̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶S̶p̶o̶r̶t̶ ̶2̶0̶”̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶M̶a̶t̶t̶ ̶B̶l̶a̶c̶k̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶9̶8̶3̶ ̶W̶h̶ (Verkocht)
jovdt
Veteraan
Veteraan
Belgium
Berichten: 625
Lid geworden op: 28 mei 2018, 14:48
Locatie: geraardsbergen

Golvas schreef: 23 okt 2021, 20:09 Stromer branded Pirelli's niet op voorraad bij de verkoper en Conti's eronder ... ik zou blij zijn. :ay

(fiets blijkbaar ook niet leverbaar ...)
Zij is blij want daardoor kan ze fietsen en hoeft niet te wachten tot de banden er zijn .... Ik iets minder omdat het testen nu wegvalt... :mrgreen:
ST 2 van 2018 ww Geraardsbergen -Dilbeek 32 km enkel. Wat spullen van Jeroen...
Plaats reactie