Hi,
Ik heb zojuist mijn ST1 (2020) weer 'ns verbinding laten maken met de OMNI BT App met de bedoeling om versie 4.3.4.1 op te halen. Ik kreeg echter versie 4.3.6.4 aangeboden. Een nieuwere versie dus, die ook nog niet wordt genoemd op de site van Stromer.
Ik weet dus even niet welke aanpassingen er eventueel zijn meegekomen. Ik zal straks in ieder geval kijken of er andere menu-opties zijn.
Iemand toevallig al bekend met de wijzigingen die zijn meegekomen met deze versie?
Marco
Firmware 4.3.6.4
.......Volgens mij zie ik alleen wat meer info over de status van de batterij. Dat kan uiteraard ook al onderdeel zijn geweest van 4.3.4.1
Morgen maar even een rondje doen. Misschien hebben we er wel weer een beetje meer PK's bij gekregen
Morgen maar even een rondje doen. Misschien hebben we er wel weer een beetje meer PK's bij gekregen
ST1 Sport 2020 | 983 Wh | Redshift seatpost | Kinekt stem | 2x Ortlieb Backroller Classic
- Stromeur
- Admin | Forum Supporter
- Berichten: 23015
- Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
- Locatie: Friesland
- Merk SP: Stromer ST3 PINION SE
Wat voor info? SOH/ gezondheid accu?
Die informatie heeft Stromer er een tijdje terug namelijk uit gesloopt. Dat is niet tof en daar heb ik ook over lopen zeuren bij Stromer tijdens het Stromer Universe Event in Genk.
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Hierbij de foto's...
De schermen met de gegevens over de accu kende ik nog niet. Nu heb ik één firmware versie overgeslagen, dus wellicht oud nieuws....
Met de conclusie van Stromer dat de accu helemaal OK is ben ik het mogelijk niet helemaal eens. De laatste 2 weken is het verbruik
nogal toegenomen zonder dat de omstandigheden zijn veranderd. Ik ben niet (nog) zwaarder geworden, de route is gelijk en ook de
weersomstandigheden zijn stabiel. Op mijn 25 km woon-werk is het verbruik echter wel toegenomen van zo'n 40% van de capaciteit
naar bijna 55% van de capaciteit (983wH)...
Nog even aankijken, anders op zoek naar een adoptiedealer (Pronto was de leverende dealer) die kan helpen met een garantieclaim.
De schermen met de gegevens over de accu kende ik nog niet. Nu heb ik één firmware versie overgeslagen, dus wellicht oud nieuws....
Met de conclusie van Stromer dat de accu helemaal OK is ben ik het mogelijk niet helemaal eens. De laatste 2 weken is het verbruik
nogal toegenomen zonder dat de omstandigheden zijn veranderd. Ik ben niet (nog) zwaarder geworden, de route is gelijk en ook de
weersomstandigheden zijn stabiel. Op mijn 25 km woon-werk is het verbruik echter wel toegenomen van zo'n 40% van de capaciteit
naar bijna 55% van de capaciteit (983wH)...
Nog even aankijken, anders op zoek naar een adoptiedealer (Pronto was de leverende dealer) die kan helpen met een garantieclaim.
- Bijlagen
-
- IMG_1747.jpg (94.21 KiB) 1123 keer bekeken
-
- IMG_1746.jpg (98.86 KiB) 1123 keer bekeken
-
- IMG_1744.jpg (113.51 KiB) 1123 keer bekeken
ST1 Sport 2020 | 983 Wh | Redshift seatpost | Kinekt stem | 2x Ortlieb Backroller Classic
Geen idee, maar het is alvast niet het percentage SOH (restcapaciteit) dat ons allemaal interesseert en dat nog altijd zichtbaar is op een OMNI display.
Deze "Health" is niet nieuw (en zegt eigenlijk niets, zie verder), het schermpje dat je fotografeerde ook niet, zie : https://www.speedpedelecreview.com/view ... 027#p98027
Ik kon op dat moment nog zo'n 30 km rijden met een volgeladen 983 Wh batterij, dus zo "gezond" was ze niet meer ...
Golvas V2.0
S̶t̶r̶o̶m̶e̶r̶ ̶S̶T̶2̶ ̶2̶0̶1̶8̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶S̶p̶o̶r̶t̶ ̶2̶0̶”̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶M̶a̶t̶t̶ ̶B̶l̶a̶c̶k̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶9̶8̶3̶ ̶W̶h̶ (Verkocht)
S̶t̶r̶o̶m̶e̶r̶ ̶S̶T̶2̶ ̶2̶0̶1̶8̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶S̶p̶o̶r̶t̶ ̶2̶0̶”̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶M̶a̶t̶t̶ ̶B̶l̶a̶c̶k̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶9̶8̶3̶ ̶W̶h̶ (Verkocht)