Regenkleding

Gebruikersavatar
Slowracer
Pro
Pro
Netherlands
Berichten: 68
Lid geworden op: 29 mei 2020, 13:35
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Merk SP: Stromer ST1X
Km-stand: 1326.7

Het oogt/voelt meer als regenkleding. Zo wordt het ook omschreven. Afgelopen zaterdag de broek gekocht https://agu.com/tech-rain-pants-commute ... reflection. Lang getwijfeld tussen deze, de duurdere Commuter https://agu.com/rain-pants-commuter-men en een van Vaude https://www.vaude.com/nl-NL/Heren/Kledi ... 5140105200. Gekozen voor de nieuwe Agu Commuter met Hi Vis vanwege hele lange ritsen in de broek. Mogelijk morgen al de eerste ervaring.
ST1X Sport Ocean 983 Wh
+/-
Expert
Expert
Netherlands
Berichten: 106
Lid geworden op: 04 dec 2019, 20:13

Ik heb agu vandaag benaderd. Ze zetten de ‘tech regenjas commuter’ met microfleece binnenvoering weg als winterjas die bescherming moet bieden tegen alle winterse elementen. Mij lijkt het wel wat...
ST3 black, Citroëns: 2cv6 red, cx25 black, ds21 grey, c3 white
Gebruikersavatar
Slowracer
Pro
Pro
Netherlands
Berichten: 68
Lid geworden op: 29 mei 2020, 13:35
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Merk SP: Stromer ST1X
Km-stand: 1326.7

Vanochtend "helaas" ( :mrgreen: ) geen praktijkervaring op kunnen doen met de nieuwe Commuter broek. Het hele kleine beetje regen dat ik onderweg had, kwam pas in de laatste 2 km en was niet de moeite waard om daar de broek voor aan te trekken. Vanmiddag betere omstandigheden?
ST1X Sport Ocean 983 Wh
Schullie1989
Veteraan | Forum Supporter
Veteraan | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 429
Lid geworden op: 30 jun 2020, 00:24
Locatie: Overijssel: Omgeving Rijssen
Merk SP: Stromer ST5 2023 of ST7 DP

Wat zijn de ervaringen met de Commuter Outerwear van AGU?? Ben benieuwd..
Gebruikersavatar
Marco69
Veteraan | Forum Supporter
Veteraan | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 381
Lid geworden op: 05 jun 2020, 12:01
Locatie: Abcoude
Merk SP: ST2 LE
Km-stand: 13.200

Ik heb de commuter jas en broek, zwarte versie.
Getest in de stortregens, hagel en kou. Bijna een uur in de regen en geheel droog. Echt droog dus :cool2:
Jas en broek zitten goed en zijn ook soepel om aan te trekken.
Broek kan over je schoenen aan getrokken worden. Enkel een trui onder de jas is voor mij voldoende.
ST2 LE | Redshift Shockstop | SPD | W-W <-->15km
Schullie1989
Veteraan | Forum Supporter
Veteraan | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 429
Lid geworden op: 30 jun 2020, 00:24
Locatie: Overijssel: Omgeving Rijssen
Merk SP: Stromer ST5 2023 of ST7 DP

Dank voor je reactie Marco
Gebruikersavatar
Max Cady
Expert
Expert
Netherlands
Berichten: 241
Lid geworden op: 21 feb 2020, 20:04
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST1LE
Km-stand: 9600

Marco69 schreef: 26 okt 2020, 21:10 Ik heb de commuter jas en broek, zwarte versie.
Getest in de stortregens, hagel en kou. Bijna een uur in de regen en geheel droog. Echt droog dus :cool2:
Jas en broek zitten goed en zijn ook soepel om aan te trekken.
Broek kan over je schoenen aan getrokken worden. Enkel een trui onder de jas is voor mij voldoende.
Is de jas ook geschikt als gewone jas?
St1 DarkGrey (2020) 938wh (WW 2 x 28km) – Brooks C17 Cambium Copper – Ergon GP1 – Wellgo B233 – Pirelli Cycle-e – Ortlieb Atrack Core – Lazer Anverz NTA
darrenarya
Rookie
Rookie
Netherlands
Berichten: 1
Lid geworden op: 27 okt 2020, 15:06

Hi allemaal,

Voor mijn afstudeerscriptie doe ik samen met mijn scriptiepartner onderzoek naar verschillende gebruikersgroepen van regenkleding (dus wie draagt regenkleding etc). Hiervoor hebben wij een enquête opgesteld om antwoord te krijgen op deze vraag.

Hierbij kunnen wij jullie hulp goed gebruiken. Zouden jullie deze enquête willen invullen?

[https://bit.ly/3oz7JWr]

Alvast bedankt!

Darren en Catharina
Gebruikersavatar
Slowracer
Pro
Pro
Netherlands
Berichten: 68
Lid geworden op: 29 mei 2020, 13:35
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Merk SP: Stromer ST1X
Km-stand: 1326.7

Slowracer schreef: 13 okt 2020, 09:17 Vanochtend "helaas" ( :mrgreen: ) geen praktijkervaring op kunnen doen met de nieuwe Commuter broek. Het hele kleine beetje regen dat ik onderweg had, kwam pas in de laatste 2 km en was niet de moeite waard om daar de broek voor aan te trekken. Vanmiddag betere omstandigheden?
Schullie1989 schreef: 26 okt 2020, 19:08 Wat zijn de ervaringen met de Commuter Outerwear van AGU?? Ben benieuwd..
Helaas nog niet kunnen testen. Corona (ben positief getest :bh: )houdt mij momenteel thuis. Zodra alles mee zit zal ik zeker ook mijn bevindingen hier delen.
ST1X Sport Ocean 983 Wh
Gebruikersavatar
FreddyH
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 9406
Lid geworden op: 24 jan 2018, 17:46
Locatie: regio Eindhoven
Merk SP: Klever X-Speed α

Slowracer schreef: 28 okt 2020, 10:48 Corona (ben positief getest :bh: )houdt mij momenteel thuis. Zodra alles mee zit zal ik zeker ook mijn bevindingen hier delen.
Beterschap!
🇺🇦
There was never a good war, or a bad peace :bn:
[Benjamin Franklin]
Plaats reactie