Stromeren in het donker

Stromend
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 1707
Lid geworden op: 24 sep 2017, 16:41
Locatie: Dieren
Merk SP: Klever X-Commuter
Km-stand: 8200

Mooi design en wanneer de lichtopbrengst en accuduur goed zijn prima toch. Ik vind het design wel erg scherp ogen.
R&M Cruiser HS 6.000km,
Stromer ST2s 2017, ruim 23.000km,
Klever X Commuter 2019 va. 6-2020
risozom
Runner-up
Runner-up
Netherlands
Berichten: 15
Lid geworden op: 08 okt 2017, 13:48
Locatie: Zuidland
Merk SP: ST3

Voor een betere zichtbaarheid heb ik een Lupine Rotlicht achterlicht met remlicht functie gemonteerd.
Deze niet onder het zadel gemonteerd maar op het achterspatbord.

https://www.dropbox.com/s/rc4d27tb9amys ... 0.jpg?dl=0
https://www.dropbox.com/s/itnfzne0vj1xd ... .jpeg?dl=0
dvdk
Expert
Expert
Belgium
Berichten: 126
Lid geworden op: 02 aug 2017, 18:56
Locatie: België

Knap gevonden. Waar staat je nummerplaat :?: ?
risozom
Runner-up
Runner-up
Netherlands
Berichten: 15
Lid geworden op: 08 okt 2017, 13:48
Locatie: Zuidland
Merk SP: ST3

Ik heb mijn nummerplaat onder mijn zadel gemonteerd.
Patrikius
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 346
Lid geworden op: 19 nov 2017, 21:41
Locatie: Friesland

Hoe heb je de remfunctie Geactiveerd/aangesloten?
één gek kan meer vragen stellen dan 1000 wijzen kunnen beantwoorden.
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22816
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

De Lupine Rotlicht heeft een sensor, die hoef je verder nergens op aan te sluiten. Ideaal voor Stromers die nu geen remlicht hebben. Hetzelfde geldt voor de Blinkers waar ik onlangs een topic over heb geopend:

viewtopic.php?f=9&t=542

Als ik geen ST2 S had gekocht die standaard een remlicht heeft, dan was ik denk ik ook voor de Rotlicht gegaan op mijn ST1 X. Kost wat, maar dan heb je ook wat (en het is nog steeds goedkoper dan een complete SuperNova uitrusting namonteren, indien dat mogelijk is).
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Stromend
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 1707
Lid geworden op: 24 sep 2017, 16:41
Locatie: Dieren
Merk SP: Klever X-Commuter
Km-stand: 8200

Mooi Achterlicht. Vandaag komt mijn Blinkers achterunit met laser binnen. Moet nog op zoek naar de rackbevestiging omdat die niet bij de dealer op voorraad is. Bestelling bij leverancier in CH. komt op €22,-en dat is toch wel veel voor stuk plastic met 2 boutjes. Tot die tijd onder het zadel. Kerstboom.
R&M Cruiser HS 6.000km,
Stromer ST2s 2017, ruim 23.000km,
Klever X Commuter 2019 va. 6-2020
mhoutman

Ik fiets al weer bijna een jaar met een Lupine ROTLICHT onder op mijn Body Float gemonteerd.

Hij staat niet continue aan maar uitsluitend in de donkere dagen en als ik slecht verlichte routes fiets. Super product en er is ook een rode lens als extra accessoire leverbaar.

Voorop zit overigens een Lupine PIKO TL met 1200 lumen. Ook deze staat slecht aan als ik op onverlicht paden fiets.
utbone
Pro
Pro
Netherlands
Berichten: 30
Lid geworden op: 24 nov 2018, 09:24
Locatie: Den Haag
Merk SP: Stromer
Km-stand: 30

Gebruiken jullie ook een transparante bril in avond? Ben opzoek, maar er zijn er zoveel 😇
ST1-X 2018, 0,8 Kw. 15KM enkele rit
Gebruikersavatar
FreddyH
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 9406
Lid geworden op: 24 jan 2018, 17:46
Locatie: regio Eindhoven
Merk SP: Klever X-Speed α

utbone schreef: 26 nov 2018, 10:12 Gebruiken jullie ook een transparante bril in avond? Ben opzoek, maar er zijn er zoveel 😇
Ik heb laatst hier gelezen dat een bril met gele glazen fijner is dan een transparante bril. Ik zelf heb een fotochromatische bril die tussen transparant en licht getint varieert.

Aangezien ik normaal ook een bril op heb (en een fietsbril op sterkte heb) heb ik niet de keuze om géén bril te dragen. Los daarvan vind ik het fietsen met een goede fietsbril wel veel fijner dan zonder (of met gewone bril): je krijgt minder insecten en andere zooi in je ogen. Alleen met regenweer is de bril soms vervelender: bij weinig regen maakt het niet veel uit, bij véél regen is de bril fijner (zeker als die goed behandeld is) maar als het net niet hard genoeg regent om het water van de glazen af te laten spoelen dan zie je met bril op niet heel veel meer...
🇺🇦
There was never a good war, or a bad peace :bn:
[Benjamin Franklin]
Plaats reactie