Stromeren in het donker

Peerke1960
Veteraan | Forum Supporter
Veteraan | Forum Supporter
Netherlands
Merk SP: ST1 2019
Km-stand: 22001

Een hoop licht, 4500 lumen. Als dit klopt........ Mijn Lezyne geeft volgens de fabrikant 1600 lumen. Meer dan zat. Probleem is dat je erg snel je tegenligger verblindt met je max licht . Op de lezyne kan ik heel snel wisselen van 1600 naar 150 lumen wat erg praktisch en noodzakelijk is.
Groeten, Peter
JeroenSpock
Expert
Expert
Netherlands
Merk SP: ST3 L 2020
Km-stand: 11166

Maar verblinden doe je met grootlicht net zo goed, en die zet je ook vrij snel uit met 1 druk op de knop met je duim.
Als je in Drenthe rijdt wil je graag wat meer licht, ook naar de bermen voor de korte bochtjes in de bossen en platteland.
Dan zou een extra lamp die veel licht geeft en alleen aan gaat bij groot licht wel ideaal zijn.

Bicarbonaat schreef: 19 nov 2021, 22:13
JeroenSpock schreef: 18 nov 2021, 21:37Ja eigenlijk moet je iets hebben dat direct 100% brandt als je er spanning op zet.
Er lijkt een ebike mode te zijn die wel betet lijkt in gebruik

https://www.magicshine.us/wp-content/up ... Manual.pdf
Is wel een andere lamp, maar kan ook niet goed vinden wat die modus dan echt doet als je er spanning op zet.
Stromer ST3 L - MY202 - 983Wh SoH 99% - Wren voorvork - Bodyfloat zadelpen - SQ Labs Innerbarends - Aptonia ligstuur - 2 x Ortlieb backroller pine
Je hebt pas een Mercedes als er 40 mensen in kunnen
Bicarbonaat
Veteraan
Veteraan
Belgium
Merk SP: klever b speed
Km-stand: 5200

Mooie produktjes van magicshine
Maar de bediening heeft teveel features zodat het onpraktisch word
Jammer
(Ja ik ben de gezelligste op feestjes)
JeroenSpock
Expert
Expert
Netherlands
Merk SP: ST3 L 2020
Km-stand: 11166

Stromeur schreef: 18 nov 2021, 22:57
JeroenSpock schreef: 18 nov 2021, 22:53Ik zal Nick binnenkort eens vragen of ik een ST5 kan krijgen voor een paar dagen, toch maar eens die M99 Pro zelf bekijken in het donker
Je weet niet wat je meemaakt.

De DRL is trouwens ook niet te versmaden. En de lichtsensor waardoor de lamp automatisch aan en uitschakelt is ook fijn.

Niet rommelen met de uitrichting van de koplamp. Hij hoort perfect horizontaal te staan. Het binnenwerk is zo ontworpen dat je dan geen tegenliggers verblindt met de bundel van het dimlicht. (Met grootlicht wel, dus die niet aanzetten bij tegenliggers, of je moet ze iets willen vertellen :mrgreen: )
Ketting begint weer te springen, dus toch maar even gebeld of ze het kleinste tandwieltje kunnen vervangen en of dat kan als er een ST5 'over' is. Volgende week heeft Egberts 4 dagen de tijd om een tandwiel te vervangen, en ik 4 dagen om een ST5 ABS met geveerde vork te proberen op het donkere Drentse platteland :mrgreen: :mrgreen:

Ook nog gevraagd naar de SoH van de accu, 99% na 11.000 km :shock: Ik vroeg nog, klopt dat wel? Niet dat ik het erg vind, maar had het lager verwacht.
Stromer ST3 L - MY202 - 983Wh SoH 99% - Wren voorvork - Bodyfloat zadelpen - SQ Labs Innerbarends - Aptonia ligstuur - 2 x Ortlieb backroller pine
Je hebt pas een Mercedes als er 40 mensen in kunnen
Plaats reactie