Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Golvas schreef: ↑30 nov 2021, 19:47
Ook nog mogelijk : helm beter positioneren, vizier uitfrezen of een neuscorrectie laten uitvoeren.
poahh wat een vriendelijkheid hier Ik ben zelf ook west europeaan, heb zeker niet de kleinste ademgevel, maar ik kan me wel vinden in de helm beter positioneren. Ik moet zeggen dat Abus een aardige opening heeft weten te houden in het vizier, ook voor mij volstaat het
Mocht dit niet voldoende zijn, dan weet ik ook dat plastische chirurgie niet voordelig is (ik heb vroeger flaporen gehad) en dat dus het vizier uitfrezen me de meest logische optie lijkt
ST2 2015 814Wh, - 29000km [aanschaf 03-2020, 950km]
Sparta Ion E-Speed 2015 - 12000km
Polo TSI 2010 - 324.000km [LPG - Vialle LPdi]
Zero SR 2014 - 29000km (0-100 <3.5s )
Gaat m'n Stromer 100.000km halen? Working on it
Effe men mening herzien kwa vizier. Is toch nuttig bij regenweer wanneer ik het eerst reinig met scheerschuim. Het biedt dan toch bescherming en de zichtbaarheid blijft acceptabel. Met men transparante bril is dit een heel ander verhaal, dampt te fel aan. Dit alles in combinatie met een buff tot over de neus.
Ik wou wel Rainx kopen voor men bril maar las toen ergens dat het de ogen zou irriteren. Geen last van FreddyH ?? Rainx zou ook een product hebben om aandampen te voorkomen maar daar is blijkbaar niemand tevreden over.
Gisteren de padding uit mijn helm gehaald om het eens schoon te maken. Vervolgens in een laagje water gezet zodat het vuil alvast wat los kan komen.
Dat blijkt nu een minder goed plan. Het stoffen gedeelte van de padding is helemaal los gekomen van de wat hardere (plastic) achterkant.
Zojuist maar online nieuwe padding besteld. Hoe maken jullie de padding schoon?