Waterdichte telefoonhouder

Plaats reactie
Frank72
Runner-up
Runner-up
Netherlands
Berichten: 11
Lid geworden op: 22 feb 2021, 13:24
Locatie: Wognum
Merk SP: Alpha

Ik overweeg om een telefoonhouder (waterdicht) aan te schaffen voor op mijn Klever Alpha.
Ben benieuwd welke ervaringen er zijn met waterdichte telefoonhouders en welke worden aanbevolen door SP-gebruikers.
Gebruikersavatar
Marco69
Veteraan | Forum Supporter
Veteraan | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 381
Lid geworden op: 05 jun 2020, 12:01
Locatie: Abcoude
Merk SP: ST2 LE
Km-stand: 13.200

Ik heb een iphone 11 en die is gelukkig waterdicht :D , werkt veel makkelijker.
ST2 LE | Redshift Shockstop | SPD | W-W <-->15km
Gebruikersavatar
Golvas
Veteraan
Veteraan
Berichten: 5096
Lid geworden op: 23 dec 2018, 16:30
Locatie: BE

Frank72 schreef: 04 mei 2021, 19:31 Ik overweeg om een telefoonhouder (waterdicht) aan te schaffen
Ik zou dan eerder kiezen voor een waterproof telefooncase (specifiek voor je telefoon), die kan je combineren met een houder naar keuze.
Golvas V2.0 🇧🇪 🇺🇦

🚲 S̶t̶r̶o̶m̶e̶r̶ ̶S̶T̶2̶ ̶2̶0̶1̶8̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶S̶p̶o̶r̶t̶ ̶2̶0̶”̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶M̶a̶t̶t̶ ̶B̶l̶a̶c̶k̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶9̶8̶3̶ ̶W̶h̶ (Verkocht)
Gebruikersavatar
JeroenSpock
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 562
Lid geworden op: 22 jun 2020, 22:50
Locatie: Veendam
Merk SP: ST3 L 2020
Km-stand: 28527

Omdat ik niet teveel wil betalen voor een telefoon kom je al gauw bij de wat minder populaire modellen uit. Daarvoor had SP Connect geen specifiek hoesje, dus heb ik nu hun universele waterdichte hoes. Maatje M, kostte 21 euro.
En ja, mijn telefoon is ook waterdicht (wat ook maar marketing is want toen ik deze kocht gaven veel fabrikanten geen garantie op waterschade, laat je niets wijsmaken) maar je moet hem toch op één of andere manier aan je stuur plakken.
Je hebt pas een Mercedes als er 40 mensen in kunnen

Stromer ST3 L - MY2020 - 983Wh SoH 99% - Wren voorvork-Bodyfloat-Moto reflex pedalen-SQ Labs Innerbarends-Aptonia ligstuur-Ortlieb backroller pine
Volvo S60 2.5t 2008-Magic Blue-380.000 km-Vialle LPi
Gebruikersavatar
Golvas
Veteraan
Veteraan
Berichten: 5096
Lid geworden op: 23 dec 2018, 16:30
Locatie: BE

Wat ook interessant is bij SP Connect : de Roadbike Bundle / Roadbike Bundle Universal ... je kiest ofwel voor een phone case en weather case volgens je smartphone ofwel kies je voor een universal phone case die in twee groottes verkrijgbaar is ... worden ook nog meegeleverd : een handlebar mount, een GoPro Adapter en een StandTool.

Kostprijs : € 69,99 voor de kit "op maat" en € 59,99 voor de universele kit ... info : https://nl.sp-connect.eu/collections/bi ... ike-bundle (bij Phone Model kan je verder scrollen naar de universele variant).
Golvas V2.0 🇧🇪 🇺🇦

🚲 S̶t̶r̶o̶m̶e̶r̶ ̶S̶T̶2̶ ̶2̶0̶1̶8̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶S̶p̶o̶r̶t̶ ̶2̶0̶”̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶M̶a̶t̶t̶ ̶B̶l̶a̶c̶k̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶9̶8̶3̶ ̶W̶h̶ (Verkocht)
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22816
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Gaaf ding!
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Robot Santa
Expert
Expert
Netherlands
Berichten: 177
Lid geworden op: 29 aug 2019, 10:44
Locatie: Nijmegen

Golvas schreef: 04 mei 2021, 19:57
Frank72 schreef: 04 mei 2021, 19:31 Ik overweeg om een telefoonhouder (waterdicht) aan te schaffen
Ik zou dan eerder kiezen voor een waterproof telefooncase (specifiek voor je telefoon), die kan je combineren met een houder naar keuze.
Dat betekend practisch gezien dat je of geluk moet hebben of je telefoon moet kopen met de beschikbaarheid van een geschikte case in het oog, want waterdichte cases specifiek voor de telefoon heb je maar voor een paar modellen. Een universele waterdichte case is lang niet zo strak of practisch maar dat scheelt vaak het kopen van een nieuwe telefoon.
bonzo61
Pro
Pro
Netherlands
Berichten: 49
Lid geworden op: 17 mar 2021, 10:29
Locatie: Amersfoort!
Merk SP: Klever X Alpha 45 (red copper)
Km-stand: 176

Robot Santa schreef: 07 mei 2021, 10:13
Golvas schreef: 04 mei 2021, 19:57
Frank72 schreef: 04 mei 2021, 19:31 Ik overweeg om een telefoonhouder (waterdicht) aan te schaffen
Ik zou dan eerder kiezen voor een waterproof telefooncase (specifiek voor je telefoon), die kan je combineren met een houder naar keuze.
Dat betekend practisch gezien dat je of geluk moet hebben of je telefoon moet kopen met de beschikbaarheid van een geschikte case in het oog, want waterdichte cases specifiek voor de telefoon heb je maar voor een paar modellen. Een universele waterdichte case is lang niet zo strak of practisch maar dat scheelt vaak het kopen van een nieuwe telefoon.
Zijn er al mensen die ervaring hebben met een bepaald model? Ik overweeg zelf de SP Connect, mede gezien de ervaringen van TestKees:
https://www.fietsersbond.nl/de-fiets/ac ... onhouders/
Plaats reactie