Antwerp bag

Jurgen B
Rookie
Rookie
Belgium
Berichten: 4
Lid geworden op: 03 nov 2021, 16:30
Locatie: Meetjesland
Merk SP: Stromer ST3
Km-stand: 0

Ik heb de Stromer antwerp bag. Nu vind ik dat dat toch niet stevig vast hangt . Doe ik iets verkeerd of is dat zo ? Nog mensen met deze bag ?
Gebruikersavatar
Golvas
Veteraan
Veteraan
Berichten: 5096
Lid geworden op: 23 dec 2018, 16:30
Locatie: BE

Jurgen B schreef: 12 nov 2021, 14:26 Doe ik iets verkeerd
Moeilijk te beoordelen zonder duidelijke foto's van alle bevestigingspunten met de tas in gemonteerde toestand, niet ? :ai
Golvas V2.0 🇧🇪 🇺🇦

🚲 S̶t̶r̶o̶m̶e̶r̶ ̶S̶T̶2̶ ̶2̶0̶1̶8̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶S̶p̶o̶r̶t̶ ̶2̶0̶”̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶M̶a̶t̶t̶ ̶B̶l̶a̶c̶k̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶9̶8̶3̶ ̶W̶h̶ (Verkocht)
Koenego
Runner-up
Runner-up
Belgium
Berichten: 17
Lid geworden op: 16 okt 2021, 11:55
Locatie: Maasmechelen
Merk SP: Stromer ST2
Km-stand: 0

Ik twijfel tussen Ortlieb Back-Roller City en de Amsterdam van Stromer. Kan iemand me zijn mening geven ?
Gebruikersavatar
Golvas
Veteraan
Veteraan
Berichten: 5096
Lid geworden op: 23 dec 2018, 16:30
Locatie: BE

Ik zie zo niet meteen het verband met het probleem van Jurgen B ? ... :bn:
Golvas V2.0 🇧🇪 🇺🇦

🚲 S̶t̶r̶o̶m̶e̶r̶ ̶S̶T̶2̶ ̶2̶0̶1̶8̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶S̶p̶o̶r̶t̶ ̶2̶0̶”̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶M̶a̶t̶t̶ ̶B̶l̶a̶c̶k̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶9̶8̶3̶ ̶W̶h̶ (Verkocht)
Joker
Veteraan
Veteraan
Belgium
Berichten: 399
Lid geworden op: 13 nov 2020, 18:52
Locatie: Gent
Merk SP: Stromer ST2 LE
Km-stand: 20000

Koenego schreef: 28 nov 2021, 15:15 Ik twijfel tussen Ortlieb Back-Roller City en de Amsterdam van Stromer. Kan iemand me zijn mening geven ?
Bij de Ortlieb tassen kan je kiezen tussen 1 of 2 tassen in gebruik. Ze zijn ook groter, perfect waterdicht en onverslijtbaar.
Bluuf me je fikn van me velo!
Gebruikersavatar
FreddyH
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 9406
Lid geworden op: 24 jan 2018, 17:46
Locatie: regio Eindhoven
Merk SP: Klever X-Speed α

Joker schreef: 28 nov 2021, 18:41 Bij de Ortlieb tassen kan je kiezen tussen 1 of 2 tassen in gebruik. Ze zijn ook groter, perfect waterdicht en onverslijtbaar.
Onverslijtbaar is een groot woord, maar ze zijn in elk geval super degelijk en inderdaad: perfect waterdicht. Ik heb echt serieuze plensbuien over me heen gehad in de afgelopen 7 jaren, maar ik heb nog nooit een druppel water aan de binnenkant van de tas gevonden. Aangezien ik een behoorlijk prijzige laptop op en neer sjouw elke dag vind ik dat wel een belangrijk punt...

Die Antwerp bag is net als alles bij Stromer: design heeft voorop gestaan en het is niet ontworpen voor in een plensbui. Maar wellicht dat Jroen daar nog iets voor kan 3d printen :bj
🇺🇦
There was never a good war, or a bad peace :bn:
[Benjamin Franklin]
Gebruikersavatar
Golvas
Veteraan
Veteraan
Berichten: 5096
Lid geworden op: 23 dec 2018, 16:30
Locatie: BE

Joker schreef: 28 nov 2021, 18:41 Bij de Ortlieb tassen kan je kiezen tussen 1 of 2 tassen in gebruik. Ze zijn ook groter, perfect waterdicht en onverslijtbaar.
Ik zie zo niet meteen het verband met het probleem van Jurgen B ? ... :bn:
Golvas V2.0 🇧🇪 🇺🇦

🚲 S̶t̶r̶o̶m̶e̶r̶ ̶S̶T̶2̶ ̶2̶0̶1̶8̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶S̶p̶o̶r̶t̶ ̶2̶0̶”̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶M̶a̶t̶t̶ ̶B̶l̶a̶c̶k̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶9̶8̶3̶ ̶W̶h̶ (Verkocht)
Gebruikersavatar
Golvas
Veteraan
Veteraan
Berichten: 5096
Lid geworden op: 23 dec 2018, 16:30
Locatie: BE

FreddyH schreef: 28 nov 2021, 18:50 Onverslijtbaar is een groot woord, maar ze zijn in elk geval super degelijk en inderdaad: perfect waterdicht. Ik heb echt serieuze plensbuien over me heen gehad in de afgelopen 7 jaren, maar ik heb nog nooit een druppel water aan de binnenkant van de tas gevonden. Aangezien ik een behoorlijk prijzige laptop op en neer sjouw elke dag vind ik dat wel een belangrijk punt...

Die Antwerp bag is net als alles bij Stromer: design heeft voorop gestaan en het is niet ontworpen voor in een plensbui. Maar wellicht dat Jroen daar nog iets voor kan 3d printen :bj
Ik zie zo niet meteen het verband met het probleem van Jurgen B ? ... :bn:
Golvas V2.0 🇧🇪 🇺🇦

🚲 S̶t̶r̶o̶m̶e̶r̶ ̶S̶T̶2̶ ̶2̶0̶1̶8̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶S̶p̶o̶r̶t̶ ̶2̶0̶”̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶M̶a̶t̶t̶ ̶B̶l̶a̶c̶k̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶9̶8̶3̶ ̶W̶h̶ (Verkocht)
Gebruikersavatar
FreddyH
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 9406
Lid geworden op: 24 jan 2018, 17:46
Locatie: regio Eindhoven
Merk SP: Klever X-Speed α

Golvas schreef: 28 nov 2021, 19:35 Ik zie zo niet meteen het verband met het probleem van Jurgen B ? ... :bn:
Golvas schreef: 28 nov 2021, 19:36 Ik zie zo niet meteen het verband met het probleem van Jurgen B ? ... :bn:
DRY :mrgreen:
🇺🇦
There was never a good war, or a bad peace :bn:
[Benjamin Franklin]
Stromer ST
Expert
Expert
Belgium
Berichten: 164
Lid geworden op: 09 apr 2022, 20:06
Merk SP: Stromer
Km-stand: 0

Zelf heb ik ook interesse in de ‘Antwerp Single bag’
Heeft er iemand reeds ervaring met deze tassen wat evt. problemen ophanging betreft?

Ik heb de indruk dat de meesten op dit forum voor Ortlieb gekozen hebben… wat gaf de doorslag om b.v. niet voor een fietstas van Stromer te kiezen (dit is dan eerder een vraag aan de Stromerrijders)
De Antwerp zou 100% waterdicht zijn heb ik begrepen
🇨🇭ST3 Pinion Sport/Cool White/ABS/geveerd/BQ983
🇨🇭CP Chimayo+/photochromic
Plaats reactie