Post hier een foto van jouw Speed Pedelec!

Gebruikersavatar
JanR
Expert
Expert
Netherlands
Berichten: 175
Lid geworden op: 13 sep 2019, 19:30
Locatie: Noord-Brabant
Merk SP: Stromer St2 pinion
Km-stand: 24048

Marco69 schreef: 07 sep 2021, 22:14 Het is weer donker naar het werk toe… maar met dit weer is het wel genieten :bf:
Mooie foto Marco :bj
Remmen is angst, gang is alles.
Een dag niet gefietst is een dag niet geleefd.
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22818
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Zeker mooi!

Ik was deze week ook al verrast over hoe snel het ineens weer donker is. Het heeft zo zijn charme (getuige de foto), maar ik hou toch van langere avonden.
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
schepbar
Rookie
Rookie
Netherlands
Berichten: 8
Lid geworden op: 06 mei 2021, 12:33

Heb tijdelijk een ST3 gehuurd om het stromer-gevoel uit te testen.. wat een genot zeg :bf:
Al valt dat 'zweetloos' aankomen op werk een tikkeltje tegen..
WhatsApp Image 2021-09-10 at 07.42.30.jpeg
WhatsApp Image 2021-09-10 at 07.42.30.jpeg (146.49 KiB) 1410 keer bekeken
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22818
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Slim om er eerst eentje te huren. Wordt de huurprijs van het aankoopbedrag afgehaald als je 'm daar ook koopt?
schepbar schreef: 10 sep 2021, 11:39 Al valt dat 'zweetloos' aankomen op werk een tikkeltje tegen..
Waarschijnlijk ben je nu uit enthousiasme 'alles' uit je ST3 aan het halen. Dat herken ik wel van mijn eerste half jaar op een Stromer.

Gewoon een beetje je gemak houden, wennen aan de bike, rustig conditie opbouwen, juiste fietskleding uitzoeken en lekker genieten :ay
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Gebruikersavatar
KingOfTheRoad
Pro
Pro
Netherlands
Berichten: 32
Lid geworden op: 02 sep 2021, 11:46
Locatie: regio Zwolle
Merk SP: Stromer ST3 Deep Black
Km-stand: 600

Mooie foto van een pracht fiets!
Ik zou er voor gaan; doe het nu een paar maand en hij bevalt super!

@Stromeur: volgens mij wil Schepbar juist bezweet aankomen en moet hij de ondersteuning een tandje lager zetten ;) Ik heb stand 2 zo ingezet dat deze alleen helpt bij op snelheid houden, dus koppel en beweeglijkheid erg laag ingesteld, dan moet je zelf ook nog wat doen.
🇳🇱 KingOfTheRoad - regio Zwolle sinds 07-2021
:bike: Stromer ST3 2021 Deep Black - L
:battery: Li-ion 983 Wh
kvdhaute
Pro
Pro
Belgium
Berichten: 29
Lid geworden op: 20 sep 2020, 10:38
Locatie: Zemst

Stromeur schreef: 10 sep 2021, 11:45 Slim om er eerst eentje te huren. Wordt de huurprijs van het aankoopbedrag afgehaald als je 'm daar ook koopt?
Ik spreek even voor mijn beurt, want de vraag is niet aan mij gesteld, maar ik heb een Klever kunnen huren aan 30 euro per dag en heb ook een cadeaubon van 30 euro gekregen. Gewoon, voor gelijk wat beschikbaar in de winkel, niet enkel voor een SP te kopen. Dus ook accessoires, (binnen)banden, sportvoeding, ..

Bike Planet in Mechelen (BE): https://www.bikeplanetsport.eu/
Gebruikersavatar
FreddyH
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 9406
Lid geworden op: 24 jan 2018, 17:46
Locatie: regio Eindhoven
Merk SP: Klever X-Speed α

Ik heb een Stromer ST3 3 dagen geleend. Niks betalen of kadobonnen, gewoon als service.
Een week later heb ik bij een andere dealer een Klever B-Speed 3 dagen geleend. Wederom: identificeren en veel plezier ermee.

Jammer dat dit in België zo stroef moet gaan.
🇺🇦
There was never a good war, or a bad peace :bn:
[Benjamin Franklin]
mrstrom

FreddyH schreef: 14 sep 2021, 15:43 Ik heb een Stromer ST3 3 dagen geleend. Niks betalen of kadobonnen, gewoon als service.
Een week later heb ik bij een andere dealer een Klever B-Speed 3 dagen geleend. Wederom: identificeren en veel plezier ermee.

Jammer dat dit in België zo stroef moet gaan.
Ging bij mij in Nederland ook onder het mom huren. Op zich niet heel onlogisch, je neemt toch een paar dagen of week een fiets mee. En geeft ze wat houvast dat je de fiets daar dan ook weer koopt, want dan krijg je de huur terug. Het is bijna een optie zeg maar.

GOed dat er ook dealers zijn die die service wel zo geven hoor. Chapeau....Chapeau.
Gebruikersavatar
FreddyH
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 9406
Lid geworden op: 24 jan 2018, 17:46
Locatie: regio Eindhoven
Merk SP: Klever X-Speed α

Ik vind het toch een raar concept. Je hoeft bij de Ford dealer toch ook geen auto te huren als je een testrit wilt maken?
🇺🇦
There was never a good war, or a bad peace :bn:
[Benjamin Franklin]
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22818
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Krijg jij 'm daar een week mee?
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Plaats reactie