Ervaring verlengde garantie cargarantie

Gebruikersavatar
FreddyH
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 9406
Lid geworden op: 24 jan 2018, 17:46
Locatie: regio Eindhoven
Merk SP: Klever X-Speed α

Jan-Willem Wisselink schreef: 20 jun 2021, 20:50 Ik hoop niet voor Reinout dat hij al 45.000 jaar oud is :lol:

Ik zal op zijn profiel dat de kilometerstand 40.000km is. Maar dat is dan van 2 Stromers bij elkaar opgeteld(?)
Jep, met zijn ST1x heeft hij ook 20k weggetrapt. In krap 1 jaar als ik het juist herinner.
🇺🇦
There was never a good war, or a bad peace :bn:
[Benjamin Franklin]
Reinout-ST3
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 863
Lid geworden op: 18 jun 2017, 09:49
Locatie: Elst (Gld)
Merk SP: ST3 C1.12
Km-stand: 60.000

Hi Freddi en Jan-Willem, klopt.
Die eerste (bijna) 20.000 op de ST1X was binnen het jaar gehaald. En met de huidige ST3 was ik ook lekker op weg met 15.000 in een jaar. Corona hakte toen in dat soort aantallen dus nu we weer "gewoon" naar werk mogen zullen de kilometertjes er wel weer bij gaan komen.
De werkgever heeft al wel "het nieuwe werken" aangekondigd wat uitgaat van een gezond deel thuiswerk. Daarmee zal ik dat soort jaar-gemiddelden niet meer halen.
Maar de 50k grens slechten moet toch zeker te doen zijn in 2021. Aan de fiets zal het niet liggen.....

Vanochtend dus netjes 66 km door de regen afgelegd met windkracht 4 van opzij. De nieuwe software is merkbaar (snelheid geen probleem; kost ook echt meer batterij-vermogen). Hoop vanmiddag op een droge terugrit.

Veel veilige kilometers toegewenst.
Reinout
HHV
Pro
Pro
Netherlands
Berichten: 35
Lid geworden op: 24 sep 2019, 16:37
Merk SP: Stromer ST3

Goedemorgen Stromergebruikers,

Kan iemand mij vertellen waar ik de extra CAR garantie straks af kan sluiten. Eind september/ begin oktober is mij Stromer ST3 2 jaar oud en mijn huidige FM doet geen zaken met deze verzekering. De Stromer garantieverlenging vind ik erg duur en weinig bieden. De CAR daarentegen ziet er aantrekkelijk uit en goed betaalbaar.

Kan ik de CAR verzekering ook als particulier afsluiten? en welke FM (Stromer dealer) sluit deze verzekering wel af in Nederland?
Gebruikersavatar
Golvas
Veteraan
Veteraan
Berichten: 5096
Lid geworden op: 23 dec 2018, 16:30
Locatie: BE

Je kan ze als particulier afsluiten bij een FM die ermee samenwerkt : https://www.cargarantie.com/nl/service- ... formulier/
Golvas V2.0 🇧🇪 🇺🇦

🚲 S̶t̶r̶o̶m̶e̶r̶ ̶S̶T̶2̶ ̶2̶0̶1̶8̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶S̶p̶o̶r̶t̶ ̶2̶0̶”̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶M̶a̶t̶t̶ ̶B̶l̶a̶c̶k̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶9̶8̶3̶ ̶W̶h̶ (Verkocht)
SirJohnDoe
Pro
Pro
Netherlands
Berichten: 64
Lid geworden op: 30 nov 2020, 23:32
Merk SP: Stromer ST3 2019

Via smart2cover kan het ook online: https://www.smart2cover.nl/e-bike-garan ... 10144.html

Ik heb het nagevraagd bij CarGarantie en het is legitiem. Ga het denk ik vanmiddag aanschaffen gezien mijn garantie ook bijna verloopt.
petervanes
Pro
Pro
Netherlands
Berichten: 53
Lid geworden op: 20 okt 2020, 14:36
Locatie: Diepenheim
Merk SP: Stromer St1-x
Km-stand: 3.400

Kun je met die car garantie dan bij je eigen dealer terecht? Of moet je dan een dealer zoeken die er mee samen werkt?
St1-x 2019. Ergon gp1, kinekt bodyfloat, redshift shockstop.
petervanes
Pro
Pro
Netherlands
Berichten: 53
Lid geworden op: 20 okt 2020, 14:36
Locatie: Diepenheim
Merk SP: Stromer St1-x
Km-stand: 3.400

petervanes schreef: 15 sep 2021, 12:01 Kun je met die car garantie dan bij je eigen dealer terecht? Of moet je dan een dealer zoeken die er mee samen werkt?
Weet iemand dit?
St1-x 2019. Ergon gp1, kinekt bodyfloat, redshift shockstop.
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22816
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Volgens Cargarantie kun je terecht bij elke dealer die bij Cargarantie aangesloten is. Maar als je het 100% zeker wil weten, bel of mail ze dan zelf ook even, want de mevrouw die ik destijds sprak vond het nogal een exotische vraag (wat mij nogal verbaasde, maar ik had geen zin om door te zeuren).
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Gebruikersavatar
Polling
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 606
Lid geworden op: 05 okt 2017, 16:32
Locatie: Oudheusden (NB) (NL)

Stromeur schreef: 21 sep 2021, 10:44 Volgens Cargarantie kun je terecht bij elke dealer die bij Cargarantie aangesloten is.
8<
Dat mag je wel hopen ja! Maar dat is heel wat anders dan ‘elke dealer’. Het lijkt op de vraag of ik een artikel bij elke supermarkt kan krijgen, en als antwoord krijg: “Ja hoor, bij elke supermarkt die bij de AH is aangesloten”.
Peter Polling
motorloze Gaastra 4.14 voor recreatie en vakanties;
Bulls Lacuba E45 (Brose middenmotor) voor WW-verkeer
petervanes
Pro
Pro
Netherlands
Berichten: 53
Lid geworden op: 20 okt 2020, 14:36
Locatie: Diepenheim
Merk SP: Stromer St1-x
Km-stand: 3.400

Net gebeld met cargarant. Via smart2cover kan het niet, deze samenwerking is niet doorgegaan. Wat wel kan volgens haar inlichting is om de verzekering af te sluiten bij een stromerdealer die deze verzekering aanbiedt en dan kan daarna een claim afgewikkeld worden bij elke willekeurige stromerdealer. Dus ook degene die deze verzekering niet aanbiedt.
St1-x 2019. Ergon gp1, kinekt bodyfloat, redshift shockstop.
Plaats reactie