danny.b schreef: ↑13 okt 2021, 12:32
En als hij dat niet gaat doen....dan leg ik mijn probleem voor aan "Het belang van limburg" in de rubriek " voor u opgelost " .
We zijn vijf werkdagen verder vanaf het moment dat de FM zei dat hij het bedrag ging storten.
Lang niet elk bedrijf doet dagelijks overschrijvingen, eerder wekelijks of tweewekelijks. Als een klant van mij binnen vijf dagen naar de media stapt, dan kan-ie het krijgen ook. Getekende koopovereenkomst = getekende koopovereenkomst. Hakken in het zand en kom maar op.
Gewoon eerst vriendelijk schriftelijk benaderen, in de brief verwijzen naar jullie eerdere gesprek en de gedane toezegging, PDF'je erbij van de Configurator van de Stromer website, voor de volledigheid je bankrekeninggegevens in de brief vermelden en afsluiten met dat je er alle vertrouwen in hebt dat het bedrag a (?) binnen 14 dagen na de eerste mondelinge toezegging (d.d. 7 oktober) op je rekening is bijgeschreven.
Staat er na die 14 dagen niks op je rekening? Aanmanen per aangetekend schrijven en afsluiten met dat je er nog steeds alle vertrouwen in hebt dat verdere juridische stappen niet nodig zijn. Nieuwe termijn (deze keer 7 dagen b.v.) aan de betaling verbinden, alvast juridisch advies inwinnen en tevens Stromer zelf benaderen met je klacht.
Rustig en vriendelijk blijven, maar wel geleidelijk de druk opvoeren. Tenminste zo zou ik het doen.
De media inschakelen kan altijd nog. Na zo'n escalatie is er geen weg meer terug en kun je ook meteen op zoek naar een adoptiedealer. (Daarbij zul je eerst nog geselecteerd moeten worden door die rubriek, en ook Stromer is niet gecharmeerd van overhaaste stappen richting de (social) media, dus je verkleint daarmee meteen de kans dat zij je gaan steunen.)