Stromer accu upgrade aanbieding

Gebruikersavatar
FreddyH
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 9406
Lid geworden op: 24 jan 2018, 17:46
Locatie: regio Eindhoven
Merk SP: Klever X-Speed α

danny.b schreef: 13 okt 2021, 12:32 Ik denk dat ik hier wel recht in mijn schoenen sta.
Weet ik niet zeker, maar je hebt zeker wel een goed punt. Als ik het goed heb begrepen heb jij een koopovereenkomst afgesloten: voor bedrag X een Stromer model Y. Dat is bindend. Hier kan je niet zomaar op terugkomen.

Maar als je kunt aantonen dat die aktie ten tijde van het afsluiten van die koopovereenkomst gold en dat de dealer die korting wel krijgt bij Stromer dan heb je wel een goed punt om slechte reclame te maken. Wettelijk sta je volgens mij echter nergens.
🇺🇦
There was never a good war, or a bad peace :bn:
[Benjamin Franklin]
Bicarbonaat

tot de voorraad strekt ; dat wil zeggen : tot we geen goesting meer hebben om te leveren
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22818
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

danny.b schreef: 13 okt 2021, 12:32 En als hij dat niet gaat doen....dan leg ik mijn probleem voor aan "Het belang van limburg" in de rubriek " voor u opgelost " .
We zijn vijf werkdagen verder vanaf het moment dat de FM zei dat hij het bedrag ging storten.

Lang niet elk bedrijf doet dagelijks overschrijvingen, eerder wekelijks of tweewekelijks. Als een klant van mij binnen vijf dagen naar de media stapt, dan kan-ie het krijgen ook. Getekende koopovereenkomst = getekende koopovereenkomst. Hakken in het zand en kom maar op.


Gewoon eerst vriendelijk schriftelijk benaderen, in de brief verwijzen naar jullie eerdere gesprek en de gedane toezegging, PDF'je erbij van de Configurator van de Stromer website, voor de volledigheid je bankrekeninggegevens in de brief vermelden en afsluiten met dat je er alle vertrouwen in hebt dat het bedrag a (?) binnen 14 dagen na de eerste mondelinge toezegging (d.d. 7 oktober) op je rekening is bijgeschreven.

Staat er na die 14 dagen niks op je rekening? Aanmanen per aangetekend schrijven en afsluiten met dat je er nog steeds alle vertrouwen in hebt dat verdere juridische stappen niet nodig zijn. Nieuwe termijn (deze keer 7 dagen b.v.) aan de betaling verbinden, alvast juridisch advies inwinnen en tevens Stromer zelf benaderen met je klacht.

Rustig en vriendelijk blijven, maar wel geleidelijk de druk opvoeren. Tenminste zo zou ik het doen.


De media inschakelen kan altijd nog. Na zo'n escalatie is er geen weg meer terug en kun je ook meteen op zoek naar een adoptiedealer. (Daarbij zul je eerst nog geselecteerd moeten worden door die rubriek, en ook Stromer is niet gecharmeerd van overhaaste stappen richting de (social) media, dus je verkleint daarmee meteen de kans dat zij je gaan steunen.)
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
danny.b
Rookie
Rookie
Belgium
Berichten: 9
Lid geworden op: 07 okt 2021, 08:01
Locatie: Limburg
Merk SP: Stromer ST2 Belt drive
Km-stand: 12300

Bicarbonaat schreef: 13 okt 2021, 18:27 tot de voorraad strekt ; dat wil zeggen : tot we geen goesting meer hebben om te leveren
Twee collega's hebben na mij dezelfde fiets gekocht,weliswaar bij een andere FH,maar zei hebben de korting wel gehad.
Ik heb mijn fiets besteld op 11/09,denk niet dat de actie toen al afgelopen was...actie loopt van 1/09.

grts

danny
Stromer ST2 Belt drive 983 Wh Dark Grey
danny.b
Rookie
Rookie
Belgium
Berichten: 9
Lid geworden op: 07 okt 2021, 08:01
Locatie: Limburg
Merk SP: Stromer ST2 Belt drive
Km-stand: 12300

Stromeur schreef: 13 okt 2021, 20:58
danny.b schreef: 13 okt 2021, 12:32 En als hij dat niet gaat doen....dan leg ik mijn probleem voor aan "Het belang van limburg" in de rubriek " voor u opgelost " .
We zijn vijf werkdagen verder vanaf het moment dat de FM zei dat hij het bedrag ging storten.

Lang niet elk bedrijf doet dagelijks overschrijvingen, eerder wekelijks of tweewekelijks. Als een klant van mij binnen vijf dagen naar de media stapt, dan kan-ie het krijgen ook. Getekende koopovereenkomst = getekende koopovereenkomst. Hakken in het zand en kom maar op.


Gewoon eerst vriendelijk schriftelijk benaderen, in de brief verwijzen naar jullie eerdere gesprek en de gedane toezegging, PDF'je erbij van de Configurator van de Stromer website, voor de volledigheid je bankrekeninggegevens in de brief vermelden en afsluiten met dat je er alle vertrouwen in hebt dat het bedrag a (?) binnen 14 dagen na de eerste mondelinge toezegging (d.d. 7 oktober) op je rekening is bijgeschreven.

Staat er na die 14 dagen niks op je rekening? Aanmanen per aangetekend schrijven en afsluiten met dat je er nog steeds alle vertrouwen in hebt dat verdere juridische stappen niet nodig zijn. Nieuwe termijn (deze keer 7 dagen b.v.) aan de betaling verbinden, alvast juridisch advies inwinnen en tevens Stromer zelf benaderen met je klacht.

Rustig en vriendelijk blijven, maar wel geleidelijk de druk opvoeren. Tenminste zo zou ik het doen.


De media inschakelen kan altijd nog. Na zo'n escalatie is er geen weg meer terug en kun je ook meteen op zoek naar een adoptiedealer. (Daarbij zul je eerst nog geselecteerd moeten worden door die rubriek, en ook Stromer is niet gecharmeerd van overhaaste stappen richting de (social) media, dus je verkleint daarmee meteen de kans dat zij je gaan steunen.)
Bedankt voor je toelichting,
Heb een vriendelijke mail verstuurd naar de FH.
Hopend op een goede afloop.

Grts Danny
Stromer ST2 Belt drive 983 Wh Dark Grey
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22818
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Heel veel succes. Ik hoop dat je FM snel over de brug komt met je betaling.
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Gebruikersavatar
Golvas
Veteraan
Veteraan
Berichten: 5096
Lid geworden op: 23 dec 2018, 16:30
Locatie: BE

De afbeelding in de openingspost is afkomstig van een Stromer verkoper die dit op Instagram dropte ... zo komt het al een tijdje als pop-up op de officiële Stromer website :

Afbeelding
Golvas V2.0 🇧🇪 🇺🇦

🚲 S̶t̶r̶o̶m̶e̶r̶ ̶S̶T̶2̶ ̶2̶0̶1̶8̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶S̶p̶o̶r̶t̶ ̶2̶0̶”̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶M̶a̶t̶t̶ ̶B̶l̶a̶c̶k̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶9̶8̶3̶ ̶W̶h̶ (Verkocht)
Duwerke
Pro
Pro
Belgium
Berichten: 71
Lid geworden op: 10 okt 2018, 18:07

vandaag nog de korting gekregen.
Al was er geen fiets meer beschikbaar.
Levering zou voor december zijn.
Dus zolang de voorraad strekt is niet echt duidelijk
siskos
Rookie
Rookie
Belgium
Berichten: 8
Lid geworden op: 01 okt 2021, 16:30
Merk SP: Stromer ST2

Hangt blijkbaar van FM tot FM af dan... ik kon de korting enkel krijgen op mijn fiets als deze bij hun op stock was of nog geleverd kon worden voor het einde van de actie.
Gelukkig hadden ze wel de ST2 die ik wou op stock :cool2:
Gebruikersavatar
MarcelH
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 1788
Lid geworden op: 28 apr 2018, 10:37
Merk SP: Stromer ST7 LE

Ja kan altijd korting krijgen…misschien zelfs wel meer dan alleen een accu upgrade
2016: Kalkhoff Endeavour impulse 2.0 high speed, 2017: Stromer ST2, 2018: Bultaco Albero 4.5, 2018/2019: Stromer ST3LE, 2020: Fuell Flluid 1S, 2020: ST5 , 2023: ST7 , 2023 OPIUM :cool2:
Plaats reactie