spurcycle

Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22816
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Als de klank van ondergeschikt belang is (bij mij niet) dan zijn er m.i. veel mooiere bellen. De Knog Oi bijvoorbeeld.

Over die twee hebben we het hier al weleens uitgebreid gehad:

viewtopic.php?f=9&t=25
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Gebruikersavatar
MarcelH
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 1788
Lid geworden op: 28 apr 2018, 10:37
Merk SP: Stromer ST7 LE

Ik heb geen bel, overweeg er wel 1 al is hij op het ST5 stuur vermoed ik lastiger te plaatsen.

Ik heb wel een v d ZIJP dop bij de claxon zitten, die ik overweer eruit te halen, dan maar meer vuil, maar hoe harder hoe beter :cool2: ik heb liever dat ze van me schrikken door de toeter dan dat 1 van ons of beiden het asfalt van dichtbij gaan bekijken.
2016: Kalkhoff Endeavour impulse 2.0 high speed, 2017: Stromer ST2, 2018: Bultaco Albero 4.5, 2018/2019: Stromer ST3LE, 2020: Fuell Flluid 1S, 2020: ST5 , 2023: ST7 , 2023 OPIUM :cool2:
Bicarbonaat

azo een spurcycle is een bel ..
Bicarbonaat

FreddyH schreef: 14 nov 2021, 12:40 Ik snap wel dat iemand een rip-off koopt. Velen willen immers voor een dubbeltje op de eerste rij zitten, principiële bezwaren zijn dan niet meer belangrijk.

waarom je leven lastig maken met zelf opgelegde principiële bezwaren?
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22816
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Waarom mensen die hebben geïnvesteerd in een mooi product naaien door een rip-off te kopen?

Ik weet het, egocentrisme viert hoogtij, maar daarom hoeft niet iedereen zo te worden.
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Gebruikersavatar
Peerke1960
Veteraan | Forum Supporter
Veteraan | Forum Supporter
Ukraine
Berichten: 1590
Lid geworden op: 12 aug 2019, 11:18
Locatie: Nijmegen
Merk SP: ST3P, C1.12, M99, knipperlicht
Km-stand: 10001

Die spur kost wel wat extra maar de bel is gewoon erg goed. Dat is me wel een paar tientjes waard en ik hoef niet te vertellen waarom!
Grtz Peter
Mangs a'k op de fietse fietse, deank ik wa es..... ( Herman Finkers)
Gebruikersavatar
FreddyH
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 9406
Lid geworden op: 24 jan 2018, 17:46
Locatie: regio Eindhoven
Merk SP: Klever X-Speed α

Bicarbonaat schreef: 14 nov 2021, 15:14 waarom je leven lastig maken met zelf opgelegde principiële bezwaren?
Wie zegt dat ik mijn leven daar lastig mee maak? Ik zou eerder beweren dat ik er het tegenovergestelde mee bereik :ay
🇺🇦
There was never a good war, or a bad peace :bn:
[Benjamin Franklin]
Bicarbonaat

Velen willen immers voor een dubbeltje op de eerste rij zitten, principiële bezwaren zijn dan niet meer belangrijk.
FreddyH schreef: 14 nov 2021, 16:59
Bicarbonaat schreef: 14 nov 2021, 15:14 waarom je leven lastig maken met zelf opgelegde principiële bezwaren?
Wie zegt dat ik mijn leven daar lastig mee maak? Ik zou eerder beweren dat ik er het tegenovergestelde mee bereik :ay
niemand zegt dat over jij,
maar hypothetisch beweren dat : "voor anderen , hun principiële bezwaren belangrijk zijn , tot ze voor een dubbeltje op de 1e rij willen zitten ..."


maar stel dat ze niet vooraan op de 1e rij willen zitten , wat is hun 'belangrijk principieel bezwaar' dan die ze met zich meedragen ?
Gebruikersavatar
Golvas
Veteraan
Veteraan
Berichten: 5096
Lid geworden op: 23 dec 2018, 16:30
Locatie: BE

Bicarbonaat schreef: 14 nov 2021, 18:52 maar stel dat ze niet vooraan op de 1e rij willen zitten , wat is hun 'belangrijk principieel bezwaar' dan die ze met zich meedragen ?
Ik vermoed dat ze niet achteraan op de eerste rij willen zitten. :mrgreen:
Golvas V2.0 🇧🇪 🇺🇦

🚲 S̶t̶r̶o̶m̶e̶r̶ ̶S̶T̶2̶ ̶2̶0̶1̶8̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶S̶p̶o̶r̶t̶ ̶2̶0̶”̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶M̶a̶t̶t̶ ̶B̶l̶a̶c̶k̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶9̶8̶3̶ ̶W̶h̶ (Verkocht)
Gebruikersavatar
FreddyH
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 9406
Lid geworden op: 24 jan 2018, 17:46
Locatie: regio Eindhoven
Merk SP: Klever X-Speed α

Bicarbonaat schreef: 14 nov 2021, 18:52 maar stel dat ze niet vooraan op de 1e rij willen zitten , wat is hun 'belangrijk principieel bezwaar' dan die ze met zich meedragen ?
Anderen behandelen zoals je zelf behandeld wilt worden. Voor de meeste mensen geldt dat als ze iets moois voor een vreemde maken dat ze daar dan deftig voor gecompenseerd willen worden. Als een vreemde iets moois voor jou maakt dan wil die daar ook een nette compensatie voor krijgen.

Met zo'n rip-off maakt iemand vakwerk van een ander na (de originele maker wordt dus niet gecompenseerd). Ik vraag me af hoe de koper van zo'n rip-off zich voelt als een ander dat bij hem/haar doet. Dus dat die persoon zijn/haar stinkende best doet op het werk, maar daarvoor ineens een stuk minder betaald krijgt...
🇺🇦
There was never a good war, or a bad peace :bn:
[Benjamin Franklin]
Plaats reactie