Routeplanner voor S-pedelec

mrstrom

Die van de fietsbond werkt dus niet goed voor SP-routes? Het is echt voor fietsen begrijp ik.

Zou beter zijn als daar nog eens wat voor komt....Maar dat zal nog wel op zich laten wachten.
Gebruikersavatar
Peerke1960
Veteraan | Forum Supporter
Veteraan | Forum Supporter
Ukraine
Berichten: 1590
Lid geworden op: 12 aug 2019, 11:18
Locatie: Nijmegen
Merk SP: ST3P, C1.12, M99, knipperlicht
Km-stand: 10001

Er is een pedelecplanner vanuit de fietsersbond. Volgens mij alleen voor de provincie Gelderland. Natuurlijk de meest interessante provincie😁. Zie www.pedelecplanner.nl
Mangs a'k op de fietse fietse, deank ik wa es..... ( Herman Finkers)
mrstrom

Ja dat is ook zo! goede actie van gelderland.
Gebruikersavatar
FreddyH
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 9406
Lid geworden op: 24 jan 2018, 17:46
Locatie: regio Eindhoven
Merk SP: Klever X-Speed α

Is geen aktie van Gelderland van de fietsersbond, Gelderland is daarbij de pilot provincie.
🇺🇦
There was never a good war, or a bad peace :bn:
[Benjamin Franklin]
Kaayman52
Pro
Pro
Netherlands
Berichten: 56
Lid geworden op: 25 aug 2019, 15:40
Locatie: Utrecht
Merk SP: Stromer ST3
Km-stand: 9000

Peerke1960 schreef: 27 mei 2020, 13:33 Er is een pedelecplanner vanuit de fietsersbond. Volgens mij alleen voor de provincie Gelderland. Natuurlijk de meest interessante provincie😁. Zie www.pedelecplanner.nl
Gaaf! Hopelijk komt dit ook snel naar de andere provincies zoals Utrecht, Noord-Holland en Zuid-Holland. Wellicht zoekt de fietsersbond nog assistentie van SP-ers om de juiste wegen te taggen?
ST3 L Black
Kaayman52
Pro
Pro
Netherlands
Berichten: 56
Lid geworden op: 25 aug 2019, 15:40
Locatie: Utrecht
Merk SP: Stromer ST3
Km-stand: 9000

Free2be schreef: 27 mei 2020, 11:43 Mooi verslag kaayman52. Maar om het voorgestelde te gaan gebruiken op Belgisch grondgebied..
Je hebt helemaal gelijk - deze suggestie geldt alleen voor Nederland, had ik er wat duidelijker bij kunnen zetten.
ST3 L Black
Zoran
Expert
Expert
Netherlands
Berichten: 196
Lid geworden op: 22 okt 2019, 20:10
Locatie: Wijchen

Wat een gedoe allemaal. Ik kijk gewoon op de fiets- en wandelroutes (fietsroutes zijn vaak onnodig lang) van Google Maps en dan gebruik ik streetview/satelliet om even te kijken hoe de onbekende wegen er bijliggen en of ik daar kan fietsen met de SP. Zo heb ik mijn verschillende routes naar het werk gepland en dat werkt prima, moeilijker is om exact te onthouden waar je ook al weer moest afslaan (ik heb geen telefoonhouder of iets dergelijks op mijn fiets).
Laatst gewijzigd door Zoran op 29 mei 2020, 11:56, 1 keer totaal gewijzigd.
Stromer ST1 2019, rood
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22818
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Idem, Google Maps doet het prima.

Ik heb trouwens wel een smartphonehouder op mijn Stromer, maar dat is omdat ik het onderweg wil zien als ik een appje of telefoontje krijg. Om te lezen/bellen stop ik dan even, of ik negeer het en rij door. Dat werk beter dan telefoon in mijn jaszak gefrommeld.
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Kaayman52
Pro
Pro
Netherlands
Berichten: 56
Lid geworden op: 25 aug 2019, 15:40
Locatie: Utrecht
Merk SP: Stromer ST3
Km-stand: 9000

Zoran schreef: 29 mei 2020, 08:59 Wat een gedoe allemaal. Ik kijk gewoon op de fiets- en wandelroutes (fietsroutes zijn vaak onnodig lang) van Google Maps en dan gebruik ik streetview/satelliet om even te kijken hoe de onbekende wegen er bijliggen en of ik daar kan fietsen met de SP. Zo heb ik mijn verschillende routes naar het werk gepland en dat werkt prima, moeilijker is om exact te onthouden waar je ook al weer moest afslaan (ik heb geen telefoonhouder of iets dergelijks op mijn fiets).
Route plannen met street view - dat noem je geen gedoe? Mijn suggestie gaat niet over eenmalig een woon werk route plannen, maar als je langere onbekende routes wil plannen.
ST3 L Black
Gebruikersavatar
Peerke1960
Veteraan | Forum Supporter
Veteraan | Forum Supporter
Ukraine
Berichten: 1590
Lid geworden op: 12 aug 2019, 11:18
Locatie: Nijmegen
Merk SP: ST3P, C1.12, M99, knipperlicht
Km-stand: 10001

Ach wat gedoe is voor de een is een lolletje voor de ander. Ik ben dol op kaarten. Dus ook op de speedpedeleckaart van Gelderland. Kan ik bijvoorbeeld op de 100 meter uitrekenen hoe lang een route is. De omni is me te onnauwkeurig. Naar mijn werk geeft de omni 1 km teveel aan. :cool2: Google Maps zorgt ervoor dat ik niet verdwaal. @Zoran voor een paar euries heb je een phonehouder bij alibaba. Ik mis dan wel een USB aansluiting omdat mijn iPhone razend snel leegloopt met Google Maps. Toch maar een ST3 kopen :ck:
Mangs a'k op de fietse fietse, deank ik wa es..... ( Herman Finkers)
Plaats reactie