Nieuwe versie OMNI app (versie 3.0.0)

Gebruikersavatar
Golvas
Veteraan
Veteraan
Berichten: 5096
Lid geworden op: 23 dec 2018, 16:30
Locatie: BE

Zonet een mailtje ontvangen via info@stromerbike.com :
Beste Stromer klant,

We hebben een nieuwe versie van de OMNI app (versie 3.0.0) gelanceerd. Met deze update profiteert u van twee belangrijke nieuwe functies:

Een Stromer toevoegen of verwijderen

U kunt nu zelf een bike eenvoudig toevoegen of verwijderen in de app. Een bike toevoegen doet u door simpelweg de QR-code op de OMNI interface van uw bike in te scannen (vereiste softwareversie SUI FW 4.3.3.2). De handleiding voor het toevoegen en een overzicht van de algemene functies vindt u in de nieuwe How2-video’s of in de FAQ.

Persoonlijke gegevens aanpassen

Met deze update kunt u eveneens uw persoonlijke gegevens zoals uw adres, e-mail en nog veel meer in uw profiel beheren en wijzigen zonder daarvoor bij een officiële dealer te hoeven langsgaan. Zo weet u steeds welke gegevens van u bewaard zijn en wordt het met deze beide nieuwe functies ook gemakkelijker om een bike door te geven, mocht u uw Stromer ooit doorverkopen.

Daarnaast zijn er ook nieuwe opties bijgekomen in de rijstatistieken. Stromer rijders kunnen er immers het gemiddelde van al hun ritten vergelijken met dat van de Stromer Community. Om geen nieuws te moeten missen, kunt u zich bovendien in uw profiel aanmelden voor de nieuwsbrief of met één klik ook weer afmelden. En op het hoofdscherm ziet nu niet enkel uw huidige acculaadniveau, maar ook de temperatuur van de accu en de motor.

Huidige functies zoals vergrendelen en ontgrendelen, tuningconfiguratie, autolockfunctie, activering van de diefstalmodus, geolocalisatie en ritgegevens blijven beschikbaar in de nieuwe app, maar zijn hier en daar van plaats veranderd.

De update (versie 3.0.0) is vanaf nu gratis beschikbaar in de App Store en de Google Play Store. Als u de nieuwe update downloadt, zult u zich opnieuw moeten aanmelden. De huidige appversie (2.4.11 (2088)) kan verder worden gebruikt met alle huidige functies, maar ze wordt niet meer verder ontwikkeld. Voor het model ST1 met OMNI interface B blijft de Stromer OMNI BT app bestaan.

We wensen u nog veel plezier met uw Stromer.

Uw Stromer-team
Golvas V2.0 🇧🇪 🇺🇦

🚲 S̶t̶r̶o̶m̶e̶r̶ ̶S̶T̶2̶ ̶2̶0̶1̶8̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶S̶p̶o̶r̶t̶ ̶2̶0̶”̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶M̶a̶t̶t̶ ̶B̶l̶a̶c̶k̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶9̶8̶3̶ ̶W̶h̶ (Verkocht)
Gebruikersavatar
Amu
Pro
Pro
Belgium
Berichten: 44
Lid geworden op: 07 nov 2019, 17:20
Locatie: Malle: Belgie
Merk SP: ST2 en ST2S
Km-stand: 1300

Juist de update doorgevoerd en hup alles vast. Ik kan mijn login ingeven maar dan loopt alles vast op de server van Stromer... Hopelijk wordt dit snel opgelost... :bu:
Stromer: ST2S en ST2 "Speed is de Max" :hy:
Edgecrusher
Veteraan
Veteraan
Berichten: 630
Lid geworden op: 20 okt 2019, 15:51

Hier idem, telkens mislukt i.v.m. server onderhoud en opeens was mijn fiets er weer.
Het lijkt wel of hij nu langzaam alle data vult in de app.
Gebruikersavatar
Golvas
Veteraan
Veteraan
Berichten: 5096
Lid geworden op: 23 dec 2018, 16:30
Locatie: BE

Staat jullie SP aan of volledig uit ? ... mijne staat momenteel volledig uit : het updaten van de app lukte goed, een volgende stap is het synchroniseren (als hij nog eens wordt aan gezet).
Golvas V2.0 🇧🇪 🇺🇦

🚲 S̶t̶r̶o̶m̶e̶r̶ ̶S̶T̶2̶ ̶2̶0̶1̶8̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶S̶p̶o̶r̶t̶ ̶2̶0̶”̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶M̶a̶t̶t̶ ̶B̶l̶a̶c̶k̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶9̶8̶3̶ ̶W̶h̶ (Verkocht)
Edgecrusher
Veteraan
Veteraan
Berichten: 630
Lid geworden op: 20 okt 2019, 15:51

Nu staat hij 'op slot'
Firmware op de fiets was al up-to-date.
App even een update gedaan.
QR scannen ging eerst niet, handmatig ingevoerd ook niet tot ik dacht 'probeer het later vanavond nog wel een keer' en ping daar was de herkenning van mijn fiets.
Volgens mij werkt nu alles weer.
Gebruikersavatar
FreddyH
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 9406
Lid geworden op: 24 jan 2018, 17:46
Locatie: regio Eindhoven
Merk SP: Klever X-Speed α

Golvas schreef: 17 mei 2021, 18:26 Zonet een mailtje ontvangen via info@stromerbike.com :
Beste Stromer klant,

We hebben een nieuwe versie van de OMNI app (versie 3.0.0) gelanceerd.
Cool! Als ze nu ook nog zorgen dat jouw fiets het weer deftig doet dan kan je er nog gebruik van maken ook :ay
🇺🇦
There was never a good war, or a bad peace :bn:
[Benjamin Franklin]
Schullie1989
Veteraan | Forum Supporter
Veteraan | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 429
Lid geworden op: 30 jun 2020, 00:24
Locatie: Overijssel: Omgeving Rijssen
Merk SP: Stromer ST5 2023 of ST7 DP

Hier zojuist de update gedaan. Werkt prima allemaal. Fiets gekoppeld door de Code op de fiets te scannen met de iPhone. :cool2:
Gebruikersavatar
Lamkram
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 1047
Lid geworden op: 01 sep 2017, 08:15
Locatie: Almere
Merk SP: Stromer ST7 ARBR
Km-stand: 53.000

Zojuist ook gedaan en is gelukt maar duurde wel even. Bike buiten plaatsen voor goede ontvangst zodat alles netjes gesynchroniseerd kan worden. Alles klopte ook nog.

Groet Mark
:d3:
Go-ST1x 13455 km
GO-FAST ST5 (L) 37215 km
GO-Nice ST7 ARBR 2653 km
GO-Nice ST7 #2 ARBR........km


25Km enkele reis. Regio Almere-Amsterdam-Almere
:d3:
Gebruikersavatar
TomSP
Expert
Expert
Netherlands
Berichten: 247
Lid geworden op: 15 sep 2019, 19:49
Merk SP: Stromer ST3 Pinion
Km-stand: 23276

Hier ook geüpdate! Ziet er netjes uit. Data laden even op moeten wachten, maar server zal nu goed belast worden.
Voor degene die per dag/rit de dagteller resetten kunnen dit nu in de app doen :ay
10-2019 - 10-2022 Stromer ST1x Ocean - 14417 km
10-2022 - ... Stromer ST3 Pinion Deep Black - 8864km and counting
Saldo
Runner-up
Runner-up
Netherlands
Berichten: 23
Lid geworden op: 15 jan 2021, 15:33

App is ge-update en ik hoefde geen nieuwe code aan te vragen. Hij ziet de fiets meteen ...
Duurde wel lang met verbinden.

Hij heeft BT verbinding maar Synchroniseren wil hij niet.
Ik kan dus geen sensoren en motortuning gegevens zien. Ook geen gegevens Gebruikersstatistieken.

Doe ik iets fout ?
Laatst gewijzigd door Saldo op 17 mei 2021, 20:00, 3 keer totaal gewijzigd.
Plaats reactie